NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ


فراموش نکنیم جهانگیری یک نامزد پوششی است و این شیوه عمل کردنش بهترین راه ایجاد "پوشش" برای روحانی است، همانطور که باعث شده پس از مناظره خیلی از انتقاد ها و صحبتها در باب کارنامه مردود دولت و مطالبه های معیشتی جای خود را به سخن‌های بی حاصل درباره جهانگیری بسپارد و همانطور که باعث شد در مناظره هم او پاسخگوی نقدها باشد تا آقای رئیس از کوره در نرود و عصبانی نشود و چیزی نگوید که بیش از این از چشم مردم بیفتد؛ با این اوصاف وی فقط #حمال_رای برای روحانی است و در نهایت کنار خواهد رفت.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دکتر حسین صفدری در کانال تلگرامی خود نوشت:

1-عده ای از دوستان خوشحالند که روحانی در مناظره اول بسیار ضعیف بود و جهانگیری قوی عمل کرد و جای کاندید اصلی و پوششی عوض شد و حالا قرار شده طبق توصیه اصلاح طلبان، جهانگیری ستاد های خود را هم دایر کند و دو شقه شدن رای روحانی را نتیجه گیری میکنند. فراموش نکنیم جهانگیری یک نامزد پوششی است و اتفاقا این شیوه عمل کردنش بهترین راه ایجاد "پوشش" برای روحانی است، همانطور که باعث شده پس از مناظره خیلی از انتقاد ها و صحبتها در باب کارنامه مردود دولت و مطالبه های معیشتی جای خود را به سخن‌های بی حاصل درباره جهانگیری بسپارد و همانطور که باعث شد در مناظره هم او پاسخگوی نقدها باشد تا آقای رئیس از کوره در نرود و عصبانی نشود و چیزی نگوید که بیش از این از چشم مردم بیفتد؛ با این اوصاف وی فقط #حمال_رای برای روحانی است و در نهایت کنار خواهد رفت.

2- جهانگیری سخنی گفت که نشانه شکست در آن هویداست، او گفت آمده تا از  اصلاح طلبان دفاع کند. این یعنی اصلاح طلبان تمایل دارند نامزد خود را "جهانگیری" جا بزنند تا در نهایت شکست روحانی به نام شکست اصلاح طلبان نوشته نشود و البته با کنار رفتن جهانگیری و در صورت پیروزی روحانی باز هم منت بر سر روحانی بگذارند و از او سهم خواهی بیشتری کنند.

3- مهمترین وظیفه جریان انقلابی آن است که در زمینی که رقیب برایش تعیین میکند بازی نکند و درگیر حواشی پر سر و صدا نشود و فقط  صدای مردم را پوشش دهد. بهترین کار همین است که جهانگیری را فقط یک حمال رای حساب کنیم که شب آخر سبدش را به رئیس میدهد...

+و البته همه اینها، نشانه ضعف و ناکارآمدی دولت و شخص حسن روحانی است.

[ یکشنبه 96/2/10 ] [ 11:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 160
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391502