NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: شعار "ما نمی‌توانیم" دیگر شعار روزمره دولت شده و طبیعی است روز به روز فشارها بر کشور بیشتر شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حمید رسایی در حاشیه نخستین همایش ستادهای مرکزی و شهرستانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌ ابراهیم رئیسی در حسینیه اعظم شهرکرد در جمع خبرنگاران، با اشاره به نخستین مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری اظهار داشت: در مناظره روز جمعه برای مردم مشخص شد که آقای روحانی هیچ پاسخی برای عملکرد گذشته خود ندارد و مهمترین کاری که انجام داد، "انکار وعده‌ها" بود. 
 
وی افزود: آقای روحانی باید گزارش دهد تا مردم بتوانند قضاوت کنند اما متأسفانه پاسخی در این زمینه ندارد. جهانگیری نیز به‌عنوان یک کاندیدای پوششی خودش را با کاندیدهای دیگر درگیر می‌کند تا هم وقت صرف این درگیری شود و هم اینکه آقای روحانی از تیررس افکار عمومی و پاسخ‌دادن طفره رود. 
 
نماینده مردم تهران در مجلس نهم خاطرنشان کرد: کسی که مدعی است کاندیدا نبوده و هم نمی‌خواهد باقی بماند، در حقیقت به وقت و فکر مردم توهین کرده است. معنی کاندیداتوری این است که من آمده‌ام تا وضع موجود را تغییر دهم پس باید نسبت به وضع موجود نقد داشته باشد که این نشان می‌دهد روحانی و جهانگیری با مردم صادق نیستند. 
 
رسایی بیان کرد: در مناظره شاهد بودیم که آقای قالیباف با یک سیاست تهاجمی جلو آمد و برخی از زشتی‌های دولت را به رخ کشید که سبب درگیری لفظی شد که طبیعی نیز بود، وقتی که دولت با این پیشینه و سابقه پاسخگویی را برای خودش وظیفه نمی‌داند کسی که سؤال می‌کند و یا اشکالاتی را به رخش کشید، طبیعی بود که اینگونه رفتار کند. 
 
وی افزود: در مناظره آقای رئیسی سیاست خود را بر عدم درگیری با دولتمردان در این مرحله قرار داده بود و بیشتر تمرکزش روی تبیین برنامه‌های انتخاباتی‌اش بود که البته مطالبه‌گری نیز داشت. حجت‌الاسلام رئیسی در مناظره تأکید کرد که نگاه فراجناحی دارد و مشکلات مردم برایش اصل است. 
 
نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به اصرار دولت بر زنده نبودن برنامه مناظره‌ها گفت: در مناظره روز جمعه چند دروغ دولت از جمله وعده‌های 100 روزه و ایجاد 4 میلیون شغل مشخص شد. 
 
وی با اشاره به وجود مدیران اشرافی‌گرا در دولت که درد مردم را نمی‌فهمند بیان کرد: نگاه برای رفع مشکلات به بیرون از کشور است. شعار «ما نمی‌توانیم» دیگر شعار روزمره دولت شده و طبیعی است روز به روز فشارها بر کشور نیز بیشتر شود. 

[ یکشنبه 96/2/10 ] [ 11:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 122
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391464