NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
کارگران امریکایی براساس محاسبه نرخ دلار به تومان سالیانه 122 میلیون و 616 هزار تومان حقوق می گیرند. میزان درآمد سالیانه کارگران ایرانی نیز (براساس محاسبه حداقل حقوق و مزایا در صورتی که به عدد ماهیانه 700 هزار تومان برسد.) 8 میلیون و 400 هزار تومان است که با عیدی پایان سال به 9 میلیون و 400 هزار تومان می رسد.
رشد درآمد یک کارگر آمریکایی در سال گذشته کمتر از دو درصد بوده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/1/19 ] [ 10:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده مردم زاهدان: عزیزان ما را خودشان می‌برند، خودشان شهید می‌کنند و خودشان هم می‌آورند
نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی انتقاد شدیدی را نسبت به نحوه آزادسازی مرزبانان و مسائل حاشیه ای آن بیان کرد.
نماینده مردم زاهدان: عزیزان ما را خودشان می‌برند، خودشان شهید می‌کنند و خودشان هم می‌آورند
به گزارش جهان، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان با استناد به اصل 52 قانون اساسی با اشاره به آزادی مرزبانان ایرانی اظهار داشت: اینها عزیزان ما را خودشان می‌برند، خودشان شهید می‌کنند و خودشان هم می‌آورند؛ 
در دولت قبل استاندار وقت 15 گروگان را ظرف 48 ساعت آزاد کرد اما نه کسی تقدیری کرد و نه تبریکی گفته شد و حالا جای سوال است که این همه تبلیغات برای چیست؟
دولت فعلی را مشروع و دولت قبلی را غیرمشروع می‌نامند و این عملیات‌ها را در آن دولت‌ها موجه می‌دانستند و مسئولین هم در تبریک گفتن از یکدیگر سبقت می‌گیرند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/1/19 ] [ 10:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
* آورده اند که یارانه بگیری را دیدند که در قعر جهنم ، گرفتار چهل و پنج اژدهای دو سر همی بود و فریاد کنان کمک همی طلبید و کسی به فریاد او نرسید و صالحان همی گفتند که این چهل و پنج اژدها همان چهل و پنج هزار تو مان یارانه ای است که وی در طول حیات می گرفته است و از گرفتن آن انصراف نداده است.

داستان پر حاشیه دریافت یا انصراف از دریافت یارانه ها موضوعی ست که به تازگی بازار محافل را به شدت گرم کرده به نحوی که کمتر مجلس و جمعی می توان یافت که به اظهار نظر در اینباره پرداخته نشود. از انتقادها و حمایت ها از طرح هدفمندی یارانه ها گرفته تا تحلیل های اقتصادی و بیم و امیدهای پس از آن.
[ سه شنبه 93/1/19 ] [ 10:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمدعلی باشه آهنگر گفت: وقتی می‌بینم که رهبری علاوه بر همه مشغله‌های خود که طبیعی هم هست، به موضوع و مقوله فرهنگ و سینما نیز توجه می‌کنند نشان از این دارد که این حوزه حساس از دغدغه‌های ایشان محسوب می شود.
توجه رهبر ما به فرهنگ با این همه مشغله، جای تقدیر فراوان دارد
به گزارش جهان، محمدعلی باشه آهنگر به نسیم گفت: در خصوص شعار سال 93 که رهبری فرمودند؛ ایشان پیشتر نیز در مورد تهاجم فرهنگی هشدار داده بودند. در حقیقت ایشان بیش از یک دهه است که در مورد تهاجم فرهنگی و لزوم جدی گرفتن این امر هشدار داده بودند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/1/19 ] [ 10:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک روزنامه روسی به نقل از برخی "منابع امنیتی" مدعی شده که هواپیمای مالزیایی در نزدیکی قندهار افغانستان فرود آمده و مسافران آن در سلامت به سر می برند.
به گزارش مشرق، روزنامه روسی "سکوفکسی کمسو مولیتس" بدون ذکر نام منابع امنیتی مذکور نوشت: هواپیمای ناپدید شده مالزی اکنون در نزدیکی قندهار است و یکی از بال های آن شکسته، اما همه مسافران آن زنده هستند.

این منبع می افزاید: خوشبختانه همه مسافران زنده هستند، اما حال آنها چندان خوب نیست. مسافران به هفت گروه تقسیم شده اند و تروریست های رباینده هواپیما احتمالا قصد دارند تا با آمریکایی ها و یا چینی ها وارد مذاکره شوند.

به گفته یفجینی کازمینوف کارشناس فنی هوانوردی، هواپیمای بوئینگ 777 می تواند بر روی باندهای خاکی با طول حدود 2000 متر هم فرود آید، هرچند چنین فرود اضطراری موجب تخریب برخی از اجزاء هواپیما می شود.

این ادعا در حالی مطرح شده که به گفته "سازمان جهانی سلامت هوانوردی"، مقامات تایلند، هند و پاکستان در 21 مارس گذشته اعلام کرده بودند که هواپیمای مالزی از آسمان کشورشان عبور نکرده است و رادارها عبور چنین هواپیمایی را ثبت نکرده اند.
منبع: العالم

[ سه شنبه 93/1/19 ] [ 10:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ سه شنبه 93/1/19 ] [ 10:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عباس غفاری چرا آزاد شده است؟
نامبرده از طرق مختلف اقدام به ارتباط گیری با بعضی عوامل قدرتمند سیاسی نموده بود تا از آن طریق بتواند نیات شیطانی خود را برای انهدام جامعه اسلامی به کار بندد؛ تا این که نامبرده با هوشیاری عوامل امنیتی دستگیر شد....
"عماریون"- رسول خدا صلّى اللَّه علیه و آله و سلّم فرمود: (مجازات) جادوگر مسلمان آن است که باید کشته شود...
عمل جادو و سحر شرعاً حرام می باشد که حرمت آن با نص قرآن و سنت به ثبوت رسیده است و یکی از گناهان کبیره می‌باشد. حتی برخی از افعالی که در سحر و جادو انجام می‌گیرند، به گونه‌ای هستند که باعث کفر می‌شوند. در جادو معمولاً کلمات شرک‏ آمیز و استعانت از شیاطین و جن‏ها به کار می‌رود؛ زیرا سحر و جادو زمانی تاثیر می‌گذارند که صاحب سحر و جادو، در خباثت و نجاست قولاً و فعلاً و اعتقاداً با شیاطین مشابه باشند.
به تصریح حدیث نبوی، بسیاری از سخنان کاهنان و جادوگران کذب محض می‌باشد. کسی که نزد کاهنی می‌رود و ازاو چیزی می‌پرسد، در حدیث به عدم پذیرش نماز چهل روزش تهدید شده است.
یکی از مواردی که در طی سالهای گذشته سر و صدای زیادی در رسانه های مختلف و به خصوص سایت عماریون به پا کرده بود، اعمال مشکوک فردی به نام عباس غفاری بود. نامبرده از طرق مختلف اقدام به ارتباط گیری با بعضی عوامل قدرتمند سیاسی نموده بود تا از آن طریق بتواند نیات شیطانی خود را برای انهدام جامعه اسلامی به کار بندد؛ پس از مدتی نامبرده با هوشیاری عوامل امنیتی دستگیر شد. 


عباس غفاری؛ نوروز 93- ساعاتی پس آزادی!!!

بر اساس احکام صریح اسلامی و بنا به نص صریح اقاریر وی؛ این شخص اقدام به جادو گری و سحر می نموده است؛ طبق آیات و روایات مسلم قرآن حکم نامبرده اعدام بوده است؛ حال سوال ما این است چرا نامبرده آزاد شده است؟ این آزادی با فشار و دستور چه کسانی بوده است؟ آزادی وی با چه هدفی انجام شده است؟

[ سه شنبه 93/1/19 ] [ 10:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اتفاقات غیر منتظره‌ سال 2013 که منجر به خلق تصاویر جالبی شده، به صورت مجموعه‌ای دیدنی آماده شده است.

[ سه شنبه 93/1/19 ] [ 10:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شرکت در 519 مراسم ختم تنها در یک سال

یک پیرمرد 70 ساله همواره در تمامی مراسمات تشییع و ترحیم شرکت می‌کند و در دفترچه کوچک خود نام متوفی و تاریخ فوت او را می‌نویسد.

خبرگزاری فارس: پیرمردی که کارهای عزرائیل را زیر نظر دارد/ شرکت در 519 مراسم ختم تنها در یک سال

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت نورآنلاین نوشت: رحیم اروجعلی زاده معروف به «رحیم آقا» پیرمرد 70 ساله ی ساکن ممسنی که متولد تهران است و اصالت اردبیلی (خلخال) دارد، 34 سال پیش با ازدواج با یک دختر لر، زندگی اش  با قوم لر عجین شد.

زندگی پر فرار و نشیب وی بگونه ای زیباست، که سجاد ایمانی مستندی 80 دقیقه ای از او ساخته است. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/1/19 ] [ 10:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

قائم‌مقام وزیر بهداشت در دولت دهم می‌گوید که از سال 88 توصیه‌ها و فشارهایی برای برکناری‌اش از سوی ریاست‌جمهوری وجود داشت اما این فشارها در دی‌ماه 91 به برکناری وزیر بهداشت منجر شد.

خبرگزاری فارس: روایت باقر لاریجانی از پشت پرده عزل دستجردی

خبرگزاری فارس،‌ باقر لاریجانی گفت‌وگویی با خبرآنلاین انجام داده که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید:

* برگردیم به بحران دارو در سال 91 که موجب شد که خانم دکتر وحید دستجردی از وزارت بهداشت برکنار شوند؛ ظاهر امر چالش ریاست جمهوری و وزارت بهداشت برسر ارز دارو بود. اما در روزی که آقای احمدی‌نژاد خانم وزیر را برکنار کرد (7 دیماه 91) ، نامه خداحافظی شما منتشر شد که تاریخ سه هفته قبل از این ماجرا را داشت در آن اشاره های صریحی به فشارها برای برکناری شما شده بود. نوشته بودید حاضر هستید از وزارت بهداشت بروید تا مجموعه وزارتخانه کارش را بهتر انجام دهد. شما منصوب آقای احمدی‌نژاد به عنوان رییس شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی تهران بودید و در زمان ایشان رییس این دانشگاه شدید. حتی در دوره دوم ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد هم با حکم رییس شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی، عضو هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم شدید. ضمن اینکه رییس شورای سیاست‌گذاری وزارت بهداشت هم بودید که البته قائم مقام وزیر هم بود. چه اتفاقی افتاد که به اختلاف خانم دکتر دستجردی با آقای احمدی‌نژاد به خاطر شما و بعد به بحران دارویی منجر شد؟ برداشت این است که دولت به خاطر شما چوب لای چرخ وزارت بهداشت می گذاشت. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/1/19 ] [ 10:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 311
بازدید دیروز: 422
کل بازدیدها: 4451503