NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 

زهرا رهنورد با تاکید دوباره بر سخنان پیشین خود اظهار داشته است: لرها موسوی را داماد لرستان و ترک‌ها هم مرا عروس آذربایجان صدا می‌کنند.

به گزارش شبکه ایران، همسر میرحسین موسوی مجددا تاکید کرد که او عروس آذربایجان و شوهرش، داماد لرستان است.

زهرا رهنورد در نامه‌ای که خطاب به یکی از بازداشت‌شدگان ناآرامی‌های سال گذشته نوشته، اظهار داشته است: لرها به من می گویند دختر لر؛ موسوی را داماد لرستان و ترک‌ها هم مرا عروس آذربایجان صدا می‌کنند.

زهرا رهنورد که از سوی همسرش روشنفکرترین زن ایران نامیده شده، این اظهارنظر را که در میان رسانه‌های خبری به عنوان "تئوری داماد لرستان" مطرح شده، برای نخستین بار پس از اعلام نتایج انتخابات در مصاحبه با تلویزیون دولتی انگلیس مطرح کرد.

خانم رهنورد در بیان دلایل خود درباره تقلب در انتخابات به بی‌بی‌سی گفت که امکان ندارد لرها به احمدی‌نژاد رای بدهند؛ چون من لر هستم و طبیعتا موسوی هم داماد لرستان است و لرها به دامادشان رای می دهند.

این اظهارنظر خانم رهنورد همواره به عنوان یکی از تفریحات کاربران اینترنتی در سایت‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

به عنوان مثال، یکی از کاربران سایت "گوگل ریدر" در متنی با اشاره به این سخنان همسر میرحسین موسوی، نوشته است: مشخص است که در انتخابات تقلب شده؛ چون همسر رئیس جمهور تهرانی است و احمدی‌نژاد هم بارها اعلام کرده که او داماد تهران است و امکان ندارد مردم تهران او را رها کنند و به داماد لرستان رای بدهند!  


[ دوشنبه 89/4/28 ] [ 12:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1564
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424906