NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
 استاد دروس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به حمایت‌های جدی آیت‌الله وحید خراسانی از مقام معظم رهبری گفت: آیت‌الله وحید خراسانی درباره مقام معظم رهبری می‌گویند «کارهای آقای خامنه‌ای بر اساس موازین است».
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله محمد مهدی شب‌زنده‌دار پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به حمایت آیت‌الله وحید خراسانی از مقام معظم رهبری گفت: آیت‌الله العظمی وحید خراسانی که ما بیست و چند سال خدمت ایشان مشرف می‌شدیم و تلمذ کردیم، چند بار در جلسات مختلف فرمودند «کارهای آقای خامنه‌ای بر‌اساس موازین است».
وی ادامه داد: یعنی ایشان ضوابط شرعی را مراعات می‌کنند و اصل در این است که هوا و هوس ندارند و وقتی تشخیص می‌دهند که این حکم، حکم خداست به آن عمل می‌کنند و این یک شهادت بزرگی است.
استاد دروس خارج حوزه علمیه قم گفت: در جلسه دیگری هم آیت‌الله وحید خراسانی از آیت‌الله خامنه‌ای و پدر ایشان تعریف کردند، بنابراین وقتی مقام معظم رهبری به حرم اهل بیت و قم مشرف می‌شوند، وظیفه همه ما است که از مقام شامخ ایشان تجلیل کنیم.
وی بیان داشت: این تجلیل، تجلیل از اسلام، مذهب، اهل بیت و مرجعیت بوده و شکر نعمت حکومت اسلامی است که خداوند متعال به این مملکت ارزانی داشته است.
آیت‌الله شب‌زنده‌دار ادامه داد: اگر خدای ناکرده در اثر بی‌تفاوتی موجب شویم که عظمتی که خدا به این انقلاب داده کاسته شده و یا کمرنگ شود، پیش خداوند معذور نیستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مرحوم امام خمینی (ره) حاضر نبودند که حتی یک طلبه‌ پشت سر ایشان راه برود وقتی که دیدند در مقابل طاغوت باید عظمت اسلام را نشان داد به منزل علمای دیگر می‌رفتند و همه اینها به این دلیل بود که حکومت وقت بداند که این آقا تنها نیست.
استاد دروس خارج حوزه علمیه قم افزود: آیت‌الله بهجت هم در آن دوران هر روز مدت زمانی به منزل امام می‌آمدند و بر می‌گشتند و علت این اقدام نیز این بود که اعلام کند که امام خمینی پشتیبان دارد.
وی تصریح کرد: اگر می‌گوییم که باید در مراسم استقبال شرکت گسترده داشته باشیم، برای این است که چشم دشمنان اسلام کور شود و این اظهار ارادت و پشتیبانی کردن نتایج بسیاری دارد.
آیت‌الله شب‌زنده‌دار ادامه داد: همه ما در مراسم استقبال و جلساتی که بعد از آن برگزار می‌شود به قصد قربت الهی، برای عظمت اسلام و حضرت بقیة‌الله و خود ایشان باید حضور گسترده داشته باشیم.

[ سه شنبه 89/7/27 ] [ 9:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2436
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4425778