NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
«نظر شخصی من این است که آقای لاریجانی شود. چون از همه جهات شایستگی و مقبولیت لازم را دارد. آقای لاریجانی فردی است که تجربه، علم و سواد اداره مجلس را دارد. باید متذکر شوم که اداره 300 نماینده کار بسیار سختی است و هر کسی نمی تواند انجام بدهد و سخت ترین قوه، قوه مقننه است.»
سرلیست اصلاح طلبان در رشت هم زیرپای عارف را خالی کرد
به گزارش عصر امروز، در حالی که با نزدیک شدن به زمان انتخاب رییس مجلس دهم، اختلاف بین جریان موسوم به اعتدال با جریان اصلاحات بیشتر شده و در همین راستا لاریجانی و عارف هم با رایزنی های پشت پرده در صدد جلب توجه آرای نمایندگان به سمت خود هستند، این بار غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت که با حمایت اصلاح طلبان و لیست امید وارد مجلس دهم شده است، اعلام کرد که لاریجانی را بهتر از عارف برای ریاست مجلس می داند!

  وی در گفتگویی با یک سایت حامی دولت گفت: «نظر شخصی من این است که آقای لاریجانی شود. چون از همه جهات شایستگی و مقبولیت لازم را دارد. آقای لاریجانی فردی است که تجربه، علم و سواد اداره مجلس را دارد. باید متذکر شوم که اداره 300 نماینده کار بسیار سختی است و هر کسی نمی تواند انجام بدهد و سخت ترین قوه، قوه مقننه است.»
این در حالی است که پیش از این نیز اصلاح طلبان با انتشار تصاویر افرادی مانند کاظم جلالی و بهروز نعمتی که از تهران بواسطه حضور در لیست امید وارد مجلس شدند و بعد اعلام کردند لاریجانی را گزینه مناسبی برای ریاست مجلس می دانند، آنها را خائن! و بی اخلاق توصیف کردند.

 در هر صورت به نظر می رسد سقف کارکرد سیاسی محمد رضا عارف در سپهر سیاسی ایران همواره کناره گیری به نفع فرد دیگری برای ریاست است، چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه برای ریاست مجلس!  و همین مساله به خوبی نشان می هد که وی اساسا از خود اختیار و اراده جدی برای نقش آفرینی در عرصه سیاست ندارد و مانند یک ابزار دست توسط خارج از صحنه مدیریت می شود.
مرجع : رجا نیوز

[ یکشنبه 95/2/26 ] [ 11:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 451
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4434294