NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
استقبال از نخست‌وزیر کره تخم‌مرغ +عکس
نخست وزیر کره جنوبی که برای تشریح برنامه‌های دولت به منظور استقرار سامانه موشکی تاد به منطقه سانگجو سفر کرده بود، هدف حمله مردم خشمگین این منطقه قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا، «هوانگ کیو آن» نخست وزیر کره جنوبی روز جمعه برای تشریح برنامه‌های دولت به منظور استقرار سامانه موشکی تاد به منطقه سانگجو در جنوب شرق این کشور سفر کرده بود، ولی بلافاصله پس از آغاز سخنرانی وی در جمع مردم این شهر، ساکنان خشمگین با ایجاد سر و صدا و به نشانه اعتراض به استقرار این سامانه موشکی در منطقه محل سکونت خود، ‌ به سوی نخست وزیر تخم مرغ و بطری‌های شیشه‌ای پرتاب کردند.

ظاهرا هیچیک از این تخم مرغ‌ها مستقیما به شخص نخست وزیر اصابت نکرد و ماموران امنیتی با استفاده از چتر و کیف از وی محافظت کردند.

دولت کره جنوبی روز چهارشنبه اعلام کرده بود که قصد دارد به منظور مقابله بهتر با تهدیدات موشکی کره شمالی، سامانه موشکی پیشرفته تاد را در شهرک سانگجو در جنوب شرق این کشور مستقر سازد.

ولی ساکنان شهر سانگجو با برپایی اعتراضات اعلام کردند درباره خطرات احتمالی و بهداشتی حاصل از استقرار این سامانه موشکی در منطقه خود نگران هستند.





استقبال از نخست‌وزیر کره تخم‌مرغ +عکس

استقبال از نخست‌وزیر کره تخم‌مرغ +عکس


[ شنبه 95/4/26 ] [ 12:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 594
بازدید دیروز: 436
کل بازدیدها: 4449482