NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
امام جماعت وهابی که فکر می کرد یک جوان منگل را می تواند با عصبانیت و توبیخات خاص ادب کند، در حال سجده توسط آن جوان به باد کتک گرفته شد.به گزارش بی باک، یک روزنامه سعودی نوشت: یک جوان (منگل) در حالی که نماز جماعت بر پا بود اقدام به زدن امام جماعت آن هم در حالی که به سجده رفته بود نمود
بعد از اقدام این جوان امام جماعت نمازش را نیمه کاره رها کرد و در پی آن تمام نماز گزاران هم نمازشان را قطع کردند و دوباره از اول خواندند.
یکی از شهود ماجرا به روزنامه سبق سعودی چنین گفته است: امام جماعت پس از دیدن آن جوان منگل و حرکات نا مناسبش او را توبیخ کرد جوان منگل هم هیچ عکس العملی از خود نشان نداد و صبر کرد تا نماز بر پا شود.
پس از بر پایی نماز آن جوان با حرکاتی تهدید آمیز سعی کرد توجه امام جماعت را به خود جلب کند اما آن مرد توجهی به جوان نکرد ناگهان این جوان با لگد زدن و ضربات سنگین و دردناک به امام جماعت در حال سجود حمله ور شد.
امام جماعت هم از شدت درد و حیرت نمازش را قطع و با آن جوان منگل درگیر شد و در نهایت از ترس آن جوان به خارج از مسجد فراری شد.
عجیبتر آن بود که مردم هنوز در حالت سجود بودند و آن جوان به جای امام جماعت ایستاده و قصد ادامه نماز جماعت را داشت که مردم با شنیدن صدای او متوجه ماجرا شدند و نمازشان را قطع کردند و با امام جماعتی دیگر نمازشان را تکرار کردند.
جالب آن بود که جوان بدون اهمیت دادن به این اتفاق پشت سر امام جماعت دوم نماز خواند.
لازم بذکر است که اغلب علمای وهابی همواره خشم و غضب را درمان هر کاری می دانند و در مناظرات علمی، سخنرانی و... صرفا با تندخویی و خشم ویژه خود سعی در به کرسی نشاندن باورهای خویش دارند که امیدواریم این حورالعین عربی توانسته باشد درس عبرتی برای همه آنان داده باشد.

[ دوشنبه 89/8/3 ] [ 7:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 250
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450325