NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
خواهر زن نخست‌وزیر اسبق انگلیس پس از تجربه یک سفر مقدس در ایران به دین اسلام گروید.به گزارش جهان و به نقل از فارس  روزنامه انگلیسی "دیلی‌میل " نوشت:  "لورن بوث "، 43 ساله، خواهرزن "تونی بلر " گوینده رادیو و تلویزیون، 6 هفته پیش پس از سفر به حرم مقدس "فاطمه معصومه " (س) در شهر مقدس قم به دین اسلام گروید.
وی به رسانه‌ها اعلام کرد که هم‌اکنون حجاب دارد و روزانه 5 مرتبه نماز برپا می‌دارد و هر زمان که بتواند از مسجد محلی خود دیدار می‌کند.
بوث به روزنامه دیلی میل در خصوص سفر خود به شهر مقدس قم گفت: سه‌شنبه بعدازظهر بود و من نشسته بودم که احساس کردم یک مورفین معنوی به من تزریق شده است و احساس سعادت و شادی می‌کنم.
وی ادامه داد که زمانی که به انگلیس بازگشت خیلی سریع به دین اسلام گروید.
بوث گفت: من دیگر گوشت خوک نمی‌خورم و هر روز قرآن می‌خوانم و اکنون 60 صفحه قرآن قرائت کرده‌ام. 45 روز است که دیگر مشروبات الکلی مصرف نمی‌کنم که این بیشترین زمانی‌ است که در 25 سال اخیر من به مشروبات الکلی روی نکرده‌ام. مسئله عجیب از زمانی که تصمیم گرفتم به دین اسلام تغییر دین دهم این است که من به هیچ عنوان هیچ تمایلی برای لمس الکل هم ندارم و این در حالی است که من فردی بودم که میل شدیدی به آن داشتم و در پایان هر روز یک شیشه یا دو شیشه االکل مصرف می کردم.
وی در خصوص احتمال پوشیدن برقع گفت: چه کسی می‌داند که این سفر معنوی مرا به کجا می‌برد.
بر اساس این گزارش، قبل از آنکه بوث به ایران سفر کند تا حدودی با اسلام موافق بود و بسیاری از وقت خود را در خصوص موضوع فلسطین صرف می‌کرد.
بوث تأکید کرد: من همیشه از قدرت و تسلی که اسلام به انسانها می‌داد شگفت‌زده می‌شدم.
وی گفت که امیدوار است گرایش وی به اسلام بر طرز برخورد "تونی بلر " و نگرش وی به اسلام تأثیر گذارد.

[ دوشنبه 89/8/3 ] [ 7:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4407067