NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
افاضات تاجزاده از اعضای کودتای نافرجام 88 ایران در خصوص کودتای ترکیه
تاجزاده معاند که اخیرا بواسطه نقش مستقیمش در کودتای نافرجام سال 88 از زندان آزاد شده است در واکنش به کودتای نافرجام ترکیه بدون اشاره به اینکه در سال 88 با دروغ و تقلب قصد داشتند رای مردم را که نتیجه اش بر خلاف میل وی و دوستانش باشد نپذیرند و برعلیه آن شورش کردند اظهار داشته است که: " ما بدون قید و شرط از صندوق رای حمایت می کنیم نتیجه اش هرکه می خواهد باشد!
افاضات تاجزاده از اعضای کودتای نافرجام 88 ایران در خصوص کودتای ترکیه
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز یکی از عوامل اصلی کودتا علیه جمهوریت مردم در سال 88 در واکنش به کودتای ترکیه اظهار داشته است که به طور کلی ما به عنوان یک جریان اصلاح طلب هرجا که کودتایی شکست بخورد خوشحال می شویم!؟

بنا بر این گزارش تاجزاده معاند که اخیرا بواسطه نقش مستقیمش در کودتای نافرجام سال 88 از زندان آزاد شده است در واکنش به کودتای نافرجام ترکیه بدون اشاره به اینکه در سال 88 با دروغ و تقلب قصد داشتند رای مردم را که نتیجه اش بر خلاف میل وی و دوستانش باشد نپذیرند و برعلیه آن شورش کردند اظهار داشته است که: " ما همچنان که کودتا را بدوق قید و شرط محکوم می کنیم بدون قید و شرط هم از صندوق رای حمایت می کنیم. نتیجه اش هرکه می خواهد باشد. چون حق حاکمیت ملت ها بر سرنوشت خودشان حقی فراتر از دین و ماقبل دین است."

البته وی توضیح نداده است پس چرا این اقدام را در سال 88 انجام نداندند که باعث شدند خون بسیاری از مردم بر زمین ریخته شود و اینکه در کجای دین حق مردم بر سرنوشت شان نفی شده است که وی از این عبارات دهان پرکن استفاده کرده است.

این عنصر تندروی فتنه گر در ادامه و در تطهیر آمریکا به عنوان سفاک ترین رژیم که دستش به خون مردم منطقه بواسطه پروش داعش آغشته است چنین اظهار فضل نموده است که : " کودتا نمی تواند خودساخته باشد و ما نمی توانیم از شکست سریع کودتا نتیجه بگیریم اردوغان آن را راه انداخته. همینطور که ما از اینکه نتیجه رفتارهای داعش به نفع آمریکاست نمی توانیم نتیجه بگیریم داعش مزدور آمریکا است..." و باز اشاره نکرده که اگر داعش پرورده آمریکا نیست چرا از آنان در سوریه حمایت می کند!

[ شنبه 95/5/9 ] [ 9:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 162
بازدید دیروز: 599
کل بازدیدها: 4449649