NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
موسوی ، کروبی خودرا برای یک خیمه شب بازی دیگر آماده می سازند.
شنیده های کلمه نیوز حاکی ا زآن است که لایه هایی از فرقه موسوی که در خارج ازکشور ودر پناه دولتهای آمریکا وانگلیس روزگار می گذرانند ، با استمداد از بقایای اراذل واوباش و هواداران انگشت شمار گروهک های انجمن پادشاهی ، منافقین و طیف لائیک دفتر تحکیم وحدت وچند جریان مرده دیگر مترصد تحرکاتی در سالروز 13 آبان می باشند .
نظر این جریانات براین است که فضای موجود از اعتراض به آمریکا به سمت نظام تغییر نماید.
در همین رابطه شبکه های تبلیغاتی وابسته و حامی جریان فتنه همچون سایت های فضای مجازی وشبکه های ماهواره ای تحت حاکمیت سازمانهای اطلاعاتی آمریکا وانگلیس برنامه های خاصی را برای سیاه نمایی و ناامن جلوه دادن کشور و در نهایت دمیدن روح به کالبد فتنه در نظر گرفته اند و با مستمسک شدن به مظلومیت نمایی بعضی عوامل بازداشتی خود و هیجانی کردن فضای تبلیغی و فضاسازیهای رسانه ای امیدوارند حداقل در فضای مجازی تاثیر گذار باشند.
با توجه به شکست سنگین فرقه در فراخوانی های قبلی و واخورده گیهای آشکار سران این جریان وبرای اینکه به قول خودشان بهانه ای بدست نظام داده نشود ، از موسوی وکروبی خواسته شده در لفافه به این روز اشاره نمایند واز اظهارات مستقیم پرهیز شود .
گفته می شود از هم اکنون تعدادی دانشجو نما (بقایای گروهکهای منحله مشارکت ومجاهدین ) تحت عناوین مجعول وکاذب سازمان دهی شده اند تا در ملاقاتهای ساختگی با موسوی ، کروبی و... خوراک لازم برای شبکه های وابسته را فراهم آورده و تظاهرات روز 13 آبان علیه استکبار را تحت الشعاع قرار دهند . شنیده های خبرنگار کلمه نیوز حکایت از آن دارد که خاتمی همچنان طبق روال گذشته با این سبک حرکات موسوی و کروبی مخالفت کرده و حتی برخی گروههای دانشجویی که در این زمینه فعالیت می کردند را به حضور نپذیرفته است.

[ سه شنبه 89/8/4 ] [ 11:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 357
بازدید دیروز: 1066
کل بازدیدها: 4413573