NTENT="IR" />

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
احمدی‌نژاد همان نمونه‌ای است که ملت‌ها به دنبال آن هستند. منظورم نمونه پاکی و خلوص شخصیتی و دوری از کسب درآمد است، زیرا جهان به ویژه جهان سوم عادت به رؤسای فاسد کرده است و کمترین آنها رؤسایی بودند که در دوره حکومت خود فساد می‌کنند.
به گزارش  شبکه ایران، روزنامه العرب چاپ لندن در مقاله‌ای به قلم یاسر الزعاتره نوشت: طبق نوشته روزنامه آمریکایی نیویورک‌پست، محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور ایران در مدت یک هفته‌ای که در نیویرک برای شرکت در نشست عمومی سازمان ملل اقامت داشت، کت و لباس خود را عوض نکرد.
وی افزود: این داستان و بحث جنجالی سفرش به لبنان، ما را به یاد پدیده احمدی‌نژاد می‌اندازد که در راستای رهبری‌های موجود در طول و عرض عالم نمونه‌ای بی‌نظیر است و کمتر موردی با این همه هیجان وجود دارد، زیرا از همان لحظه پیروزی‌اش در دوره اول ریاست جمهوری این مرد سبب شگفتی ملت ایران شد.
این روزنامه‌نگار با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد همان نمونه‌ای است که ملت‌ها به دنبال آن هستند، اظهار داشت: منظورم نمونه پاکی و خلوص شخصیتی و دوری از کسب درآمد است، زیرا جهان به ویژه جهان سوم عادت به رؤسای فاسد کرده است و کمترین آنها رؤسایی بودند که در دوره حکومت خود فساد می‌کنند اما این مرد اینگونه نبود، زیرا او سکان شهرداری تهران بزرگ و با وسعت عظیم را هدایت کرد و از آن خارج شد بدون کسب درآمد و سود و حالا او کشور را در دو دوره هدایت می‌کند و همچنان در وضعیت اقتصادی ساده خود می‌باشد.
الزعاتره تصریح کرد: این بعد شخصیتی احمدی‌نژاد همان چیزی است که او را بر رقیبانش برتری داده است. رقیبانی که وابسته به طبقه مخملی و بازار هستند. کسانی که خود و بعضا اولادشان غرق در فساد شدند و اگر این چنین نبود، به راحتی می‌توانستند بر او پیروز شوند و نتیجه اینکه، این مرد به راستی در انتخابات پیروز شد، بدون نیاز به جعل و تزویر؛ زیرا اغلب فقرا به خاطر علاقه داشتن به این نمونه افراد به او رای دادند.
وی یادآور شد: در این راستا سخنان یکی از معاونین رییس جمهور فلسطینی را به یاد می‌آوریم که در پاسخ به سخنان احمدی‌نژاد پیرامون مشروع بودن رهبری و ریاست فلسطینی برای امضا کردن به نمایندگی از ملت فلسطین گفت: رییس او در انتخابات شفاف و روشنی پیروز شده برعکس رییس جمهور ایرانی!!!
این روزنامه‌نگار خاطرنشان کرد: نمونه حاکم پاک‌سرشتی که نه خود و نه فرزندانش فساد نمی‌کنند، همان نمونه‌ای است که مردم در مشرق و مغرب‌زمین به آن علاقه دارند و این همان نمونه‌ای است که احمدی‌نژاد از خود نشان داد؛ حداقل تا الان و این جدای از اطمینان او به توان ملتش است.

[ سه شنبه 89/8/4 ] [ 11:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1259
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4437704