NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
عضو فراکسیون اقلیت مجلس با اشاره به دیدار اخیرش با هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: اگر لازم باشد بنده معمولاً هر هفته خدمت آقای هاشمی می‌روم و ‌اگر در مجلس اتفاق خاصی افتاده باشد با وی در میان می‌گذارم.

حجت‌الاسلام قدرت‌الله علیخانی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به سؤالی در مورد دیدار اخیرش با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: اگر لازم باشد بنده معمولاً هر هفته خدمت آقای هاشمی می‌روم و از تجربیات آقای هاشمی استفاده می‌کنم و طبیعی است اگر در مجلس اتفاق خاصی افتاده باشد با آقای هاشمی در میان می‌گذار‌م و در خصوص آن مسئله با وی صحبت می‌کنم.

اهم اظهارات این عضو فراکسیون اقلیت عبارت است از:

همین‌که آقای هاشمی از افراد نزدیک به رهبری است، برای ما خوشحال کننده است و معمولاً هر دو هفته یک‌بار ملاقات‌هایی دوستانه و صمیمی با رهبری دارند و تا جایی که من مطلعم‌ هستم روابط هاشمی و رهبر انقلاب روابطی کاملاً حسنه است.

  • با توجه به دیدار آقای بادامچیان با هاشمی باید گفت البته مواضع ما با آقای بادامچیان متفاوت است و معمولاً مطالبی را که موجب دوستی و صفا و صمیمیت می‌شود، بیان می‌کنم.
  • در جریان مسائل مطرح شده در مورد وقف دانشگاه آزاد آقای هاشمی نظرات رهبر انقلاب را به طور کامل پذیرفتند.
  • با وجود اینکه من از نمایندگان چپی و منتقد دولت هستم و در اردوگاه‌ اصلاح‌طلبان فعالیت می‌کنم ولی همیشه طرفدار تعادل بودم و بر این اساس می‌خواهم که در صورت حاکم شدن هر کدام از جناح‌های کشور در کشور تعادل حاکم باشد تا کشور خوب اداره شود.

[ شنبه 89/8/8 ] [ 7:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 951
بازدید دیروز: 1928
کل بازدیدها: 4439324