NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
پایگاه اطلاع رسانی آقای هاشمی رفسنجانی مدعی شده است که ساواک در سال 46 و در حالی که هنوز مهدی متولد نشده بوده است، به دنبال پرونده سازی برای وی بوده و گویی از ابتدا سرنوشت او متفاوت بوده است!
 
به گزارش مشرق، با جدی شدن موضوع جلب مهدی هاشمی رفسنجانی به دلیل حضور در وقایع قبل و پس از انتخابات 88 و پس از آنکه وزیر اطلاعات در سخنانی اعلام کرد که حکم جلب هاشمی در اختیار وزارتخانه متبوعش قرار گرفته است، پایگاه رسمی حجت‌الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی نظام اقدام به انتشار مطالبی جالب و احساسی از نامه‌های هاشمی رفسنجانی به پسرش و همچنین پرونده سازی ساواک برای "مهدی" آن هم پیش از تولد پرداخته است!
هرچند نویسنده این مقاله اشاره‌ای به این نکرده که ساواک چگونه چند سال پیش از تولد مهدی هاشمی، متوجه تولد وی شده و در صدد پرونده سازی برای او بوده است، در مقاله‌ای با عنوان "اقدام ساواک برای دستگیری مهدی هاشمی رفسنجانی قبل از تولد"‌ می‌نویسد: "... فرزند به دنیا نیامده این خانواده هرگز گمان نمی برد که قبل از تولد نیز در ساواک دارای پرونده شده و نام مهدی هاشمی رفسنجانی - که البته نام فامیل مندرج در شناسنامه‌اش هم نبود!! - در سازمان اطلاعات و امنیت کشور قبل از به دنیا آمدن دست به دست شده و مجموعه‌ای از آن نابخردان در پی شناسایی و تعیین نسبت وی با پدر بر آمده و حتی در پی یافتن خلاصه‌ای از سوابق وی نیز برآیند، گویی بر طالع این فرزند هاشمی تفاوتی بود که قبل از تولد نیز وی را دارای پرونده امنیتی در سازمان اطلاعات و امنیت رژیم ستم شاهی کرده بود."
به گزارش ایران، اما این همه اظهار نظرهای هاشمی رفسنجانی درباره فرزندش نیست. چنانکه هاشمی در جایی دیگر در وصف مهدی اینگونه می نویسد: "مهدی به صنعت علاقه داشت و فهمید که وضع ما در دریا ضعیف است. صنایع دریایی ما خیلی ضعیف بود. او به دنبال سکوسازی و لوله‌های کف آب و حفاری در دریا رفت که وابسته بودیم. آخرش به پارس جنوبی و عسلویه رسید و الآن به CNG رفت که برای صرفه‌جویی و محیط زیست خوب است، (بخشی از تک‌نگاری هاشمی رفسنجانی درباره فرزندانش احتمالاً در اواخر دوران اصلاحات)."

449181010_orig.Bmp

به نظر می رسد مطالعه این نوشته های تاریخی، بخشی از علل تاخیر نزدیک به یکساله صدور حکم جلب مهدی هاشمی را که در وقایع انتخابات نقش جدی ایفا کرده بود به خوبی روشن کند.

[ دوشنبه 89/8/10 ] [ 8:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 236
بازدید دیروز: 988
کل بازدیدها: 4414440