NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
نمی دانم تا حالا دقت کرده اید یا نه اما اگر در جستجوی عکس موتور جستجوی گوگل واژه "کروبی" را سرچ کنید به نتایج بسیار جالبی خواهید رسید.
قریب به اتفاق تصاویری که در صفحات اولیه این جستجو به دست می آید حاوی عکسهایی از کروبی است که یا چهره ای طنز و احمقانه از وی به نمایش میگذارد و یا آنکه موقعیتی مضحک که برای کروبی حادث شده است را نشان می دهد!
اما نکته بسیار جالب در این میان آن است که وقتی واژه کروبی را با حروف لاتین(karroubi) جستجو می کنیم بیشتر نتایج، تصاویری کاملا جدی و عادی از شیخ اصلاحات را به نمایش می گذارد!
جالب است که بیشترین عبارات جستجو شده همراه با اسم کروبی عبارتند از: "کروبی و زنان"، "کروبی و ساسی مانکن"، "کروبی با کت و شلوار"، "کروبی و موسوی"
در این زمینه دو گمانه قابل بررسی است:
یکی آنکه اساسا این شیخ مهدی کروبی نمی تواند قیافه ای جدی به خود بگیرد و یا آنکه مرتکب فعلی کودکانه نشود که البته وجود برخی عکسهای عادی و نه چندان احمقانه از کروبی قدری این فرضیه را کمرنگ می کند.
فرضیه دوم هم آن است که اساسا مردم ایران بخصوص اقشار اینترنتی که بخش بزرگی از آن را اتفاقا ضدانقلابها و سبزها تشکیل می دهند، کروبی را جدی نمی گیرند!
البته فقط از کروبی (و این اواخر هم موسوی و رهنورد) برمی آید که فردا ما را متهم کند که با کیک و ساندیس متولیان گوگل را هم خریداری کرده ایم!
در این زمینه لازم است دوستان "بالاترین" و "سحام نیوز" و... فکری به حال این پدر(پدربزرگ) معنویشان بکنند و با ابزارهای لازم از جمله ارتباط با مسئولان گوگل و اگر لازم شد سازمان سیا این لکه ننگ را هرچه زودتر از دامانشان پاک کنند.
[ سه شنبه 89/8/11 ] [ 7:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 972
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4437417