NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
پرونده کروبی در قوه قضاییه در حال بررسی است لذا در صورت محکومیت وی در دادگاه صالحه وی از دبیر کلی حزب اعتماد ملی عزل خواهدشد.
به گزارش فارس، اسدالله بادامچیان نماینده مردم تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بااشاره به اینکه تا کنون پیرامون توقیف پروانه حزب اعتمادملی در کمیسیون ماده 10 احزاب بحثی صورت نگرفته افزود: حزب اعتماد ملی به درخواست دستگاه های رسمی نظام به خاطر قانون شکنی هاو تخلفات قضائی در جریان فتنه 88 پملپ شد.
عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی با اشاره به رفع پلمپ دفتر حزب اعتماد ملی تصریح کرد: از این پس نوع فعالیت حزب اعتماد ملی از طرف کمیسیون ماده 10 به عنوان مدافع و ناظر قانونی احزاب مورد توجه دقیق قرار خواهد گرفت.
وی افزود: فعالیت های غیرقانونی حزب اعتماد ملی در فتنه 88 موجبات پلمپ دفتر این حزب توسط دستگاه قضائی فراهم را کرد لذا کمیسیون ماده 10 احزاب به بررسی فعالیت های این حزب پس از پلمپ دفتر مرکزی آن از سوی دستگاه های قانونی پرداخت.
وی ضمن توصیه به حزب اعتماد ملی مبنی بر اینکه در دور جدید فعالیت های خود قوانین و مقررات فعالیت های سیاسی جمهوری اسلامی ایران را رعایت کنند تصریح کرد: حزب اعتماد ملی باید دبیرکلی کروبی بر این حزب را مورد بازنگری قرار دهد تا اقبال عمومی ملت ایران رادر دور جدید فعالیتهای سیاسی خود از دست ندهد.
وی بررسی صلاحیت اعضای شورای مرکزی احزاب را از وظایف کمیسیون ماده 10 در سازمان تاسیس احزاب با تغییر اعضای شورای مرکزی دانست و اظهار داشت: پرونده کروبی در قوه قضاییه در حال بررسی است لذا در صورت محکومیت وی در دادگاه صالحه وی از دبیر کلی حزب اعتماد ملی عزل خواهدشد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکیدکرد: در صورتی که حزب اعتماد ملی به قانون شکنی های خود ادامه دهد کمیسیون ماده 10 احزاب پروانه این حزب راتوقیف کرده و پرونده آن رابه قوه قضاییه ارجاع می دهد تا صلاحیت ادامه فعالیت این حزب در قوه قضاییه بررسی شود.

[ سه شنبه 89/8/11 ] [ 7:13 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 657
بازدید دیروز: 1928
کل بازدیدها: 4439030