NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به فاصله یک روز از انتشار خبر برنامه های ویژه حلقه فتنه در خارج از کشور برای مراسم حج، لحظاتی پیش علیرضا نوری زاده از سوی MI6 دستگاه جاسوسی انگلیس و حلقه فتنه خارج از کشور به عربستان فرستاده شده است و هم اکنون حامل مقداری پول و یک طرح، مشغول مهیا کردن مقدمات عملیات شدن برنامه های از پیش تعیین شده برای اخلال در مراسم حج است...علیرضا نوری زاده هم اکنون در عربستان در حال هماهنگی با سفارتخانه های خارجی برای اجرای برنامه هایش است و سفارت انگلیس نیز در این راستا به او تسهیلات ویژه ای می دهد.
این عضو MI6  همچنین منتظر ورود تعدادی از عناصر وابسته به غرب و فعال در فتنه سال گذشته به عربستان  می باشد نوری زاده در انتظار ملحق شدن برخی عناصر فتنه از داخل ایران نیز به این پروژه انگلیسی است.
براساس اطلاعاتی که روز گذشته به خبرنگار باشگاه خبرنگاران رسیده و در سایت منعکس شد در چند ماه اخیر حلقه فتنه به سرکردگی نوری زاده و سازاگارا ارتباطاتی را با برخی از کشورهای عربی برقرار کرده اند که در این حلقه نام کدیور ، مهاجرانی و حسین باستانی نیز به چشم می خورد.
این ارتباطات برای تلاش جهت حضور در مراسم حج تمتع امسال است تا بدین وسیله تبلیغاتی را در بین حجاج ایرانی و جمعیت مسلمان حاضر در حج ایجاد نمایند.
به گزارش بولتن از باشگاه خبرنگاران جوان، اطلاعات رسیده حکایت دارد از آنجا که بیش از 10 کاروان از ایرانیان مقیم خارج از ایران در حال پرواز به سوی مکه و مدینه هستند ، تلاشهایی از سوی جریان مذکور جهت پیوستن به این کاروانها صورت گرفته تا حلقه ای از ایرانی های مقیم خارج را در این سفر به وجود آورند، که البته تاکنون موفق به این کار نشده اند.
این افراد به جریان فتنه داخل نیز اطلاعاتی مبنی بر هماهنگی های انجام شده از طریق مسیر دوبی برای پرواز به سرزمین وحی داده اند تا غائله هایی را ساماندهی کنند.
با توجه به اینکه سران جریان فتنه خارج نشین معتقدند در فضای موجود شاید بتوان سوژه ای رسانه ای بوجود آورد ، نوری زاده و سازگارا به بودجه اختصاص داده شده به این کار اعتراض کرده و قرار است ظرف امروز و فردا پول بیشتری از سوی جریانات حامی آنها از جمله تشکیلات بهائیت و منافقین به حساب این افراد واریز شود.

شنیده ها حاکیست نوری زاده عنوان کرده به هر قیمتی که شده باید در مراسم حج تمتع حضور داشته باشیم و علاوه بر منابع مالی که تامین شده ، مقداری نیز پول از داخل و خارج از ایران برای ما ارسال شده است.
نوری زاده که ارتباطاتی با سران بهائیان در لندن دارد خبر از دریافت پولهای کلان از سران این فرقه ضاله در جهت انجام این برنامه ها در مراسم حج داد.
در این زمینه عنوان شده مهاجرانی در تماسهایی که با برخی از غربی ها داشته عنوان کرده : عناصر دیپلمات برخی کشورهای غربی نیز قولهایی را در زمینه ارائه خدمات به ما در زمان مقتضی داده اند.
یادآور  می شود : در هفته های اخیر نوریزاده و سازگارا سفرهای متعددی به برخی کشورهای منطقه داشته و رایزنی هایی انجام داده اند.
 کدیور نیز با تشکیل تیمی از هم کیشان خود ماموریت تماس با کاروانهای مقیم در حج و غیرایرانی ها را به همراه تیم خود به عهده گرفته است.
اطلاعات واصله نشان می دهد این گروه دفتری در دوبی برای انجام مقاصد خود تهیه کرده اند. البته منافقین نیز مستقلاً تحت پوشش گروههای مختلف در حال ساماندهی برنامه هایی برای حج امسال هستند اما در عین حال ارتباطاتی با حلقه فتنه خارج نشین برقرار نموده اند.
گفته می شود یکی از اهداف شبکه های همراه با حلقه فتنه از جمله منافقین و عناصر مرتبط با نوری زاده سعی در انجام برخی فعالیتهای اطلاعاتی است.


[ چهارشنبه 89/8/12 ] [ 8:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4407042