NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست. میرحسین موسوی این روزها با فشارهای شدید روحی و روانی دست و پنجه نرم می کند. وی برای فرار از این مخمصه به نقاشی های سبک آبستره و امپرسیونیسم پناه برده است. به گفته نزدیکانش وی ساعت های متوالی را پای بوم نقاشی می گذراند.

*محمد شریف ملک زاده که از سوی مشایی به عنوان دبیر کل شورای عالی امور ایرانیان خارج کشور منصوب شده، اخیرا از سوی صندوق بازنشستگی کشوری به شستا معرفی تا به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت نفتی ایرانول منصوب شود.

* در هفته های اخیر شاهد برگزاری جلساتی در کاخ سعد آباد بوده ایم. یکی از این جلسات متعلق به معاونین وزراء  و سازمانهای دولتی بوده است که مدیر یکی از سازمانهای مهم دولتی در این جلسه در سخنان عجیبی از مدیریت رضا خان تعریف و تمجید کرده و گفته است:ما باید از نحوه و شیوه مدیریت رضا شاه در اداره کشور استفاده کنیم!

  *شنیده شده علی افشاری که در آمریکا به سر می برد ماموریت یافته است شعبه دفتر تحکیم وحدت خارج از کشور را راه اندازی کند. وی با برخی از نیروهای اپوزیسیون داخل کشور تماس هایی را برقرار کرده است.

*در حالی که اخیرا رئیس MI6 مدعی از بین بردن و نابودی ایران شده بود، مسوولان شبکه سه سیما در روز جمعه فیلمی با عنوان تندر شکن را به نمایش گذاشتند که درباره قدرت خارق العاده سرویس جاسوسی انگلیس بود.

*یکی از چهره های جنجالی - رسانه ای این روزهای کشور  که در اکثر حوزه ها وارد شده و اظهارات جنجالی مطرح می کند ، برنامه های گسترده ای را برای ارائه نظرات جدید در باب موسیقی تدارک دیده است که پیش بینی می شود در هفته های آینده به طرح آن بپردازد و جنجال جدیدی را به راه اندازد.

*پرونده تخلفات محسن میردامادی و عبدالله رمضان زاده در دستور کار کمیته انضباطی دانشگاه تهران قرار گرفته است. شنیده ایم که میردامادی در دانشگاه تهران پرونده کارمندی دارد و در حالی که عضو هیات علمی نبوده تدریس داشته است.

*شنیده ایم  زهرا مجردی همسر میردامادی دبیر کل مشارکت مسوول پشتیبانی مالی خانواده زندانیان فتنه شده است.

*پیرو درج خبری در مشرق درباره مسوولیت رهنورد در دانشگاه تهران، شنیده ایم وی در روزهای اخیر از دبیری کار گروه فرهنگ و هنر دانشگاه تهران برکنار شده اما حقوق  و مزایای وی کماکان پرداخت می شود.

*به دنبال انتشار کتاب"مرد در سایه" توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی که به سوابق موسوی خوئینی ها پرداخته است، اطرافیان خوئینی ها به وی فشار آورده اند حتما از حسینیان شکایت کند چرا که سکوت وی به منزله پذیرش مطالب کتاب است.

* عدم استقبال از سریال قهوه تلخ در شهرستان ها و فروش پایین آن باعث شده محاسبات مالی این سریال با مشکلاتی مواجه شود.

*شنیده ایم اخیرا از زیر زمین یکی از ستادهای انتخاباتی میرحسین موسوی در خیابان یوسف آباد مقدار قابل توجهی نارنجک جنگی و مواد منفجره به دست آمده است.

*چندی پیش دو تن از بازیگران و مجریان معروف صدا و سیما با شکایت شاکیان خصوصی به اتهام کلاهبرداری و صدور چک بی محل بازداشت شده بودند که با واسطه برخی مدیران رسانه ملی و چهره های سینمایی بطور موقت آزاد شده اند تا بتوانند بدهی شاکیان را پرداخت نمایند.

* شنیده ایم از طرف مدیریت یکی از مناطق آزاد تجاری کشور به خوانندگان و آهنگسازانی که از طرف یک چهره جنجالی معرفی می شوند مبالغی از 10 میلیون تا 50 میلیون بصورت بلا عوض و قرض الحسنه پرداخت می شود. نکته جالب اینکه آثار اکثر این افراد توسط وزارت ارشاد اجازه انتشار ندارند و حتی برخی از آنها در حال حاضر بصورت زیر زمینی فعالیت می کنند.

*شنیده ایم که شهاب الدین صدر نائب رئیس مجلس در هفته های اخیر دیدارهایی را با مسوولان دولتی از جمله اسفندیار رحیم مشایی جهت تاسیس فراکسیون مهرورزی در مجلس داشته است.
توضیح دفتر صدر بعد از انتشار خبر : جناب آقای دکتر صدر دیداری با آقای مشایی جهت تاسیس فراکسیون مهرورزی نداشته اند
[ شنبه 89/8/15 ] [ 8:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 83
بازدید دیروز: 1066
کل بازدیدها: 4413299