NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

پسر شیخ اصلاحات گفته که در جریان اعتراض علیه پدرش، "تخم مرغی" به سوی وی پرتاب شده که البته به هدف نخورده است.

به گزارش شبکه ایران، آخرین خروج شیخ اصلاحات از محدوده محافل خصوصی طبق همیشه وی را در معرض اعتراضات مردمی قرار داد به گونه ای که محافظان مهدی کروبی برای کاستن از شدت اعتراضات مردم، حتی به "گاز اشک آور" و "شلیک گلوله" هم متوسل شدند.

این دومین باری بود که محافظان شیخ دست به تیراندازی در مقابله با اعتراض مردم زدند. این رویداد روز پنج شنبه در مراسم ترحیم یکی از همشهریان شیخ (سهرابی) در مسجد نور واقع در میدان فاطمی روی داد.

حسین کروبی، پسر کروبی، استفاده از "گاز اشک آور" و "شلیک گلوله" را تایید کرده اما آن ها را به مردم معترض نسبت داده است.

وی معترضان را "لباس شخصی" و "کمتر از 10 نفر" نامید و حامیان پدرش را در محل "زیاد" توصیف کرده است. پسر کروبی در گفت و گو با بی بی سی فارسی مدعی شد "وقتی متوجه شدند که حریف مردم نیستند و تعداد مردمی که همراه آقای کروبی هستند زیاد است، این دوستان حزب الله مجبور می شوند سلاح بکشند و گاز اشک آور بزنند.

پسر شیخ اصلاحات همچنین گفت که در جریان درگیری، "تخم مرغی" به سوی پدرش پرتاب شده است که به یکی از محافظان برخورد کرد.

به گزارش منابع مختلف خبری تجمع‌کنندگان علیه کروبی شعار "کروبی حیا کن، این نظام را رها کن " و "مرگ بر منافق " سرداده بودند. پس از بالا گرفتن اعتراضات محافظان کروبی تیرهوایی شلیک کرده و شیخ را سوار خودرو کردند.

حسین کروبی علت اعتراض مردم به پدرش را نامه توهین آمیز وی و میرحسین موسوی به مراجع تقلید شیعه و همسویی کروبی با دشمنان در حمله به سپاه پاسداران و بسیج عنوان کرد.

حسین کروبی گفت "اینها" می خواهند که آقای کروبی را حصر کنند تا از منزل بیرون نیاید و در مراسم ختم و عروسی شرکت نکند. آقای کروبی هم مخصوصا در همه مراسم شرکت می کند.

گفتنی است که از سال گذشته هر باری که مهدی کروبی در مکان های عمومی ظاهر می شود، با اعتراض های مردمی روبرو شده است. 
[ شنبه 89/5/16 ] [ 3:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 284
بازدید دیروز: 1492
کل بازدیدها: 4440149