NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
پیرو ملاقات آیت الله هاشمی رفسنجانی با رهبر معظم انقلاب و ابراز آمادگی وی برای تعیین تکلیف پرونده فرزندش و رسیدگی به اتهامات وی رهبر انقلاب موضوع را جهت اجرا به قوه قضاییه ابلاغ می کند
آینده،در حالی که آیت الله احمدجنتی خطیب جمعه این هفته تهران به تعبیر خود به نقل از "بچه‌های اطلاعات" مطالبی را درباره وضعیت قضایی یک از متهمین حوادث پس از انتخابات بیان کرد، خبرنگار «آینده» به ناگفته هایی درباره این موضوع دست یافته است.

بنابراین گزارش، حاج منصور ارضی، مداح مشهور تهران برای نخستین بار در هفته گذشته مطالبی را راجع به پرونده مهدی هاشمی مطرح کرد وگفت: قوه قضائیه باید مراقب باشد. چرا که طرح این است که پرونده مهدی هاشمی را از دست وزارت اطلاعات بیرون آورده و به قوه قضائیه بکشانند و عنوان وی را از مجرم بودن به متهم بودن تبدیل کنند تا بتوانند از مسیر نیروی انتظامی و دادگاه دنبال کنند و بعد هم زندان و مرخصی و بعد هم فرار به کانادا و ... لذا قوه قضائیه باید نسبت به این طرح مراقب باشد.
آیت الله جنتی نیز در اظهارات مشابهی در نماز جمعه تهران در این باره گفت: گفته شده است که این فرد در فرودگاه دستگیر نشود چرا که هتک احترام صورت می‌گیرد. بلکه باید به خانه برود، استراحت کند و پس از بازدید با دوستانش دستگیر شود که البته گفته می‌شود نباید به زندان اوین فرستاده شود بلکه باید در خانه‌ای تحت نظر باشد و تنها تردد‌ها محدود باشد.
حتی گفته شده است که پرونده‌های این فرد به وزارت اطلاعات و سپاه داده نشود چرا که این دو نهاد دارای اطلاعاتی هستند که دستگاه قضائی آنها را دارا نیست.
ایشان از دیگر شرایط دستگیری این فرد را که برخی مطرح کردند قضاوت یک قاضی عادل عنوان کرد و گفت: البته قاضی عادل از دید این افراد فردی است که یا ایشان را تبرئه کند و یا مختصری آنها را محکوم کند.
در این حال یک منبع آگاه در گفتگو با آینده درباره سرنوشت پرونده مهدی هاشمی گفت: پیرو ملاقات آیت الله هاشمی رفسنجانی با رهبر معظم انقلاب و ابراز آمادگی وی برای تعیین تکلیف پرونده فرزندش و رسیدگی به اتهامات وی، هاشمی رفسنجانی درخواست‏هایی را جهت رسیدگی به این پرونده اعلام می‏کند که مهمترین آن تجمیع پرونده مهدی هاشمی در دستگاه قضایی و رسیدگی قوه قضاییه به این پرونده توسط یک قاضی مستقل می باشد.
این منبع آگاه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با کلیت این درخواست آیت الله هاشمی موافقت کرده و موضوع را جهت اجرا به قوه قضاییه ابلاغ می نمایند که پیرو آن، هیاتی در قوه قضاییه با حضور حجت الاسلام و المسلمین رییسی، معاون اول قوه قضاییه و معتمد ویژه رهبرانقلاب تشکیل می گردد.
وی افزود: این هیات مکاتباتی را با نهادهای مسئول در این موضوع از جمله وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی انجام می دهد تا کلیه اتهامات و پرونده های مربوط به مهدی هاشمی را جهت رسیدگی در اختیار قوه قضاییه قرار دهند و اتهاماتی که پس از این مرحله طرح گردد دیگر مسموع نخواهد بود.
این منبع آگاه درخاتمه گفت: با توجه به حضور عالم شاخص و بابصیرتی نظیر آیت الله آملی لاریجانی در راس دستگاه قضایی که کاملا معتمد نظام بوده و حضور شخصیتهای دیگری نظیر حجج اسلام رییسی و محسنی اژه ای که از چهره های مورد وثوق رهبر معظم انقلاب می باشند، در رده های ارشد قوه قضاییه و همچنین مسئولیت اشخاص معتمدی چون دکترجعفری دولت آبادی در دادستانی، هیچ گونه نگرانی از بابت امکان اعمال نفوذ در این پرونده وجود ندارد؛ همانگونه که در موضوع وقف دانشگاه آزاد نیز هیات تشکیل شده تحت نظر آیت الله آملی لاریجانی با دقت به وظایف محوله عمل کرد.
وی درخاتمه با انتقاد از فضاسازی های رسانه ای اخیر گفت: امیدواریم عملکرد برادرانی که اکنون با پیش ذهنیت به موضوع نگاه می کنند، به گونه ای نباشد که پس از صدور حکم باعث شرمندگی آنان در برابر جفا به دستگاه قضایی و فراهم کردن زمینه برای بیگانگان در جهت استناد به این مطالب برای تضعیف استقلال و بیطرفی قوه قضاییه باشد.


[ یکشنبه 89/8/23 ] [ 9:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 641
بازدید دیروز: 1866
کل بازدیدها: 4409509