NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

دولت آمریکا در اقدامی جدید و در راستای دیپلماسی عمومی خود و با هدف الگوبرداری ورزشکاران ایران از استیل زندگی آمریکایی اقدام به جذب ورزشکاران ایرانی می کند

،هدف از جذب این افراد علاوه بر خروج نخبگان از ایران ، به جهت الگوبرداری ورزشکاران ایران از استیل زندگی آمریکایی و همچنین ترویج و گسترش فرهنگ آمریکایی توسط مشاهیر ورزش و فرهنگ و هنر  در ایران صورت می پذیرد.
سایت فارسی صدای آمریکا در این زمینه نوشت : قابل توجه متقاضیان دریافت بورس تحصیلی ورزشی در آمریکا ! اگر شما ورزشکار هستید و مایلید در دانشگاه های آمریکا تحصیل کنید واز طریق ورزش بورس تحصیلی بگیرید، به ما بگویید در چه رشته ورزشی فعالیت می کنید، تا دانشگاه های برتر آمریکا در رشته مورد نظرتان را به شما معرفی کنیم.
این گزارش می افزاید: وب سایت صدای امریکا مدعی است که تاکنون تقاضاهای فراوانی از علاقمندان به تحصیل در آمریکا از طریق بورس ورزشی دریافت کرده  بطوری که امکان ارسال پاسخ به تک تک آنها میسر نیست.
دیپلماسی ورزشی ، گونه ای از دیپلماسی عمومی است که طی آن تحمیل اراده ی کشوری از طریق ارتباط مستقیم آن کشور با ورزشکاران جامعه ی کشور هدف صورت می پذیرد و شامل دیپلماسی فوتبال ، دیپلماسی کشتی ، دیپلماسی پینگ پنگ ، کارته ، تکواندو ، شنا و .... می گردد.


[ دوشنبه 89/8/24 ] [ 7:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4407074