NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

                                    کروبی و بمب خبری!

این روزها بحث خلع لباس نفر پنجم انتخابات 88 در بین دوستان و نزدیکان وی بسیار داغ شده است ودر جمعهای مختلف نقل محافل می باشد. اخیرا از یکی از نزدیکان کروبی در مورد عکس العمل کروبی واطرافیانش سئوال شد، وی گفت: "برای چه باید این مسئله طرح شود ، شیخ فرد وارسته ومومنی است وتا آنجا که من مطلع هستم فردی مبارز ومبرز می باشند ، این مطالب قابل هضم نیست ، نشنیده ام تا بحال یک روحانی آنهم در سطح ایشان که یک چهره بین المللی واز مفاخر حوزه ها می باشد(!) ، خلع لباس شده باشد ، اینهم جنگ روانی است وارزش چندانی ندارد ، حاج آقا هم نظرشان این است که" نباید اهمیت داد" ، البته در تماس با بعضی دوستان زمزمه هایی شنیده شده . در ضمن به چه ادله ای ، بقول حاج آقا "اگر قرار باشد بابت حق گویی وایستادگی ودفاع از حقوق مردم لباس از تن کسی بدر آورن ، پس باید همه مردم را لخت کنند" ، یعنی شما فکر می کنید اگر ایشان خلع لباس شوند ، دست از مبارزه خواهند کشید .
نامبرده افزود: البته این که حاج آقا خودشان از کسوت روحانیت خارج شود و راحت تر و به دور از تعصبات روحانی گری به مبارزه ادامه بدهد امر میمونی است و لیکن اینکه او را خلع لباس کنند غیرممکن است البته اگر بازهم این اتفاق بیفتد برای ایجاد شوک به هواداران مفید است ولیکن بعید است این اتفاق بیفتد.
وی در مورد عکس العمل خانواده ایشان گفت : نظر خاصی نداشتند و البته برایشان خنده دار بود .
لازم به ذکر است باتوجه به خیانت ، وجنایتهای کروبی در طول فتنه انگیری های بعد از انتخابات و تضعیف نظام جمهوری اسلامی با ادعاهای باطل و کذب گویی هایی که به دفعات دروغ بودن آنها اثبات گردیده است و هتک حرمت لباس مقدس روحانیت توسط این فرد ، بنظر می رسد ، رسیدگی به جرائم عدیده ایشان ، فوری ترین پاسخ به خواست مردم انقلابی باشد.


[ سه شنبه 89/8/25 ] [ 10:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 6878
بازدید دیروز: 988
کل بازدیدها: 4421082