NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

ما برای سران سبز نگرانیم ! و بیم آن داریم که قربانیان بعدی جمهوری اسلامی باشند./ما به هیچ وجه دست از حمایت دوستانمان برنمی داریم از این آقایان خواست از ایران خارج شده و به اسرائیل مهاجرت نمایند ، وی گفت ما از این دوستان به مانند شهروندان افتخاری پذیرایی خواهیم نمود .به گزارش بی باک، شنیده شده که یکی از مقامات رژیم صهیونیستی خواستار مهاجرت اصحاب فتنه به رژیم اسرائیل شده است تا کلکسیون فتنه در این سرزمین اشغالی تکمیل گردد.

جوان در این باره نوشت:  یکی ازسرکرده های رژیم غاصب اسرائیل گفته است: ما برای سران سبز نگرانیم ! و بیم آن داریم که قربانیان بعدی جمهوری اسلامی باشند.

این صهیونیست فاسد با تکرار این مطلب که ما به هیچ وجه دست از حمایت دوستانمان برنمی داریم از این آقایان خواست از ایران خارج شده و به اسرائیل مهاجرت نمایند ، وی گفت ما از این دوستان به مانند شهروندان افتخاری پذیرایی خواهیم نمود .

• خانواده‌ی ابراهیم یزدی، از اعضای اصلی گروهک نهضت آزادی در اقدامی مضحک و خنده‌آور نامه‌‌‌ای به مسلمانان جهان (!!!) نوشته و از آنها خواسته‌اند که برای آزادی او کاری انجام دهند.

به گزارش بولتن، در این نامه که اشاره‌ای نشده منظور آنها از «مسلمانان» چه کسانی‌ند و آیا منظور همان دست‌نشانده‌های آمریکا و انگلیس و اسرائیل و بهائیان و وهابیون ند یا خیر، آمده است که ابراهیم یزدی در حالی بازداشت شد که تنها جرم‌ش شرکت در نماز جماعتی در اصفهان بود!

این در حالی است که مقامات امنیتی جمهوری اسلامی زمانی ابراهیم یزدی را در اصفهان دستگیر کردند که در جلسه‌ای با برخی دیگر از براندازان و ضد انقلابان در حال برنامه‌ریزی علیه جمهوری اسلامی بود.


•  یوسفی اشکوری در گفتگویی با جرس اعلام کرد که اسلامی شدن علوم معنای روشنی ندارد!
وی در این گفتگو اظهار داشته است: "اگر قرار باشد علوم و فنون به شکل دستوری و آمرانه با معیارهای نظام حاکم اسلامیزه شود ( بگذریم که اسلامی شدن علوم معنای روشنی ندارد ) و به قد و قواره حاکمان و روحانیان موجود در آید و دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی ( گرچه دیگر چیزی از آنها باقی نمانده است ) به تسخیر روحانیون و ایدئولوگ های حکومتی مدل ولایت فقیه در آید، دیگر نه از علم به معنای درست آن خبری خواهد بود و نه از دانشگاهها و استقلال آن نشانی. می شود همان که در نظام های کمونیستی از جمله شوروی سابق که می گفتند نظریه نسبیت انشتین امپریالستی است و مردود."


[ شنبه 89/8/29 ] [ 8:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 6263
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4432401