NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

امین حیایی بعد از این که متوجه شد در کنار ساخت اخراجی‌ها، بیش از سی نفر در کار نگارش فرهنگنامه شصت جلدی «اسارت و آزادگان» اشتغال دارند و بخش عمده‌ای از منافع اخراجی‌ها هزینه چاپ این کتب می‌شود، قرارداد بازی در «اخراجی‌ها3» را سفید امضا کرددومین گروه از بازیگران به «اخراجی‌ها 3» پیوستند و هفته گذشته کار انتخاب لوکیشن‌ها و طراحی ملزومات صحنه ادامه داشت.

بر اساس این گزارش، «حسن روح‌پروری» که در سریال «در چشم باد» همکار مجید میرفخرایی بود، در سومین قسمت اخراجی‌ها، مسئولیت طراحی صحنه و لباس را به عهده گرفته است. برای کار باید بیش از بیست لوکیشن آماده شود.

حضور بیش از 100 گروه هنروری در سکانس‌های مختلف فیلم باعث حضور صدها علاقمند برای انتخاب آن ها شده است، اما درباره بازیگران مرحله انعقاد قرارداد و مذاکره ادامه دارد.

اواخر هفته گذشته «امین حیایی» برای سومین قسمت اخراجی‌ها قرارداد بست. حیایی بعد از اینکه متوجه شد در دفتر مسعود ده‌نمکی و در کنار ساخت اخراجی‌ها، بیش از سی نفر در کار نگارش فرهنگنامه شصت جلدی «اسارت و آزادگان» اشتغال دارند و بخش عمده‌ای از منافع اخراجی‌ها هزینه چاپ این کتب می‌شود، قرارداد را سفید امضا کرد.

«سیدجواد هاشمی»، «فخرالدین صدیق‌شریف»، «ماشاء‌الله شاهمرادی‌زاده»، «امیر شجاعی» و «مریم سلطانی» هم قراردادامضا کردند تا در این هفته آخرین گروه بازیگران اخراجی‌ها انتخاب شوند.

براساس این گزارش، تاکنون قرارداد بازیگرانی چون محمدرضا شریفی‌نیا، علی دهکردی، بهنوش بختیاری، مریم‌ کاویانی، سیروس کهوری‌نژاد، محمود مقامی، سپند امیرسلیمانی، حسام‌ نواب‌صفوی، رز رضوی و ابوالفضل همراه ثبت شده است.

در پروژه سینمایی «اخراجی‌ها3» بیش از 40 بازیگر مطرح حضور خواهند داشت که به طور متوسط و در سکانس‌های متفاوت بین 100 تا 2 هزار هنرور نیز در غالب 100 گروه بازیگری مقابل دوربین قرار خواهند گرفت که در نوع خود امری بی‌سابقه در سینمای ایران به حساب می‌آید.
طولانی‌شدن مراحل پیش‌تولید این پروژه سینمایی به دلیل پروداکشن وسیع آن است.

تاکنون محمد‌حسین جعفریان و خلیل جوادی ترانه‌هایی را برای ساخت تیتراژ «اخراجی‌ها3» سروده‌اند که با تکمیل فهرست بازیگران در هفته آینده پیش‌بینی می‌شود آخرین فیلم از سه‌گانه «اخراجی‌ها» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «مسعود ده‌نمکی» اوایل آذرماه در تهران کلید بخورد.

«اخراجی‌ها3» به مسایل بعد از جنگ تحمیلی می‌پردازد و به نوعی یک طنز سیاسی به حساب می‌آید. برخلاف دو فیلم قبلی برخی از رسانه‌ها پیش از ساخت اقدام به حاشیه‌سازی در خصوص این فیلم کرده‌اند که یکی از این موارد توزیع گسترده قسمت‌های حذف شده «اخراجی‌ها1» با عنوان «اخراجی‌ها3» در شبکه قاچاق بود.


[ شنبه 89/8/29 ] [ 11:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 77
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4436522