NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

این افراد که از اعضای احزاب توقیف شده "مشارکت" و "مجاهدین" هستند، بدون اشاره به آشوب‌های خیابانی سال گذشته و حمایت های مالی و تبلیغاتی بیگانگان از آن، خود را "قربانیان پرونده‌سازی برخی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی" خوانده‌اند و دستگاه قضایی را متهم کرده‌اند که تحت نفوذ این نهادها قرار دارد.

البته این افراد مشخص نکرده‌اند که چرا نامه خود را به قوه‌قضاییه‌ای ارسال کرده اند که تحت نفوذ متشاکی قرار دارد.

علاوه بر این، اعضای محکوم شده "مشارکت" و "مجاهدین" در طول سال گذشته، بارها به دستگاه قضا حمله کرده‌اند و آن را به برگزاری دادگاه های نمایشی و صدور احکام فله ای متهم کرده اند.

 آشوب‌ها برای حفظ تمامیت ارضی ایران بود

نویسندگان این شکایت نامه در نامه خود به رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، ضمن دفاع از آشوب های سال گذشته، در ادعایی جالب نوشته‌اند: ما قبل از هرچیز نسبت به استقلال ملی، تمامیت ارضی کشور، آزادی ها و حقوق شهروندی، بنیان های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران احساس نگرانی می کنیم.

فایل اینترنتی نشان می‌دهد که ما بی‌گناهیم!

در ادامه این نامه، به یک فایل صوتی از سخنرانی یک مقام امنیتی که اخیرا در اینترنت پخش شده اشاره شده و از آن به عنوان سند بی‌گناهی این افراد نام برده شده است!

متهمان به براندازی که گفته شده است ماه ها پیش از انتخابات پروژه "کودتای مخملی" را تدیون و طراحی کرده اند، در این زمینه نوشته‌اند: این سند به صراحت نشان می‌دهد که طراحان این عملیات نظامی- اطلاعاتی، از ماه ها پیش از انتخابات، فعالیت‌های اطلاعاتی و امکانات خود را برای کنترل جریان‌های رقیب آقای احمدی‌نژاد بکار گرفته‌اند‌.

این افراد در ادامه نامه بلند خود، با بیان مطالبی که از آن‌ها به عنوان "تخلفات انتخاباتی" نام برده‌اند، این فایل صوتی را که تاکنون از سوی مراجع مرتبط تایید نشده، دلیلی بر تقلب گسترده در انتخابات دانسته‌اند!

این که دروغه ولی سنده!

در بخش‌های پایانی نامه اعضای مشارکت و مجاهدین، صحبت‌های مطرح شده در این فایل صوتی درباره اقدامات و برنامه‌ریزی‌های جریان اصلاحات در زمینه پیگیری آشوب‌های خیابانی و کودتای مخملی از سوی این افراد "دروغ" دانسته شده و ادعا شده که همین مطالب، سند بی‌گناهی این افراد است!

اشاره اعضای محکوم شده حزب مشارکت و سازمان مجاهدین به سخنرانی یک مقام امنیتی است که سال گذشته ایراد شده و در آن به تشریح پروژه انقلاب مخملی و اقدامات چهره های جریان اصلاحات برای پیش برد و تحقق آن پرداخته شده است. همچنین در این سخنرانی به جزئیات ارتباط سران فتنه از جمله محمد خاتمی با بیگانگان و شخصیت هایی مثل جورج سوروس(پدر انقلاب های مخملی جهان) اشاره شده است.

فعالان سیاسی معتقدند اعضای مشارکت و مجاهدین که در هفته های اخیر و با افشای سندی درباره کمک مالی آمریکا به این جریان، تحت فشار افکار عمومی قرار گرفته اند و این نامه نگاری ها نیز در راستای انحراف افکار عمومی از این موضوع است
[ دوشنبه 89/5/18 ] [ 9:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 375
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450450