NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح یکشنبه در دیدار اعضای کاروان همبستگی با مردم غزه، با بیان اینکه زوال اسرائیل نزدیک است، گفت: چنانچه تاریخ تشکیل اسرائیل را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم اسرائیل رژیمی صددرصد غاصب است که از آن سوی دنیا آمده و فلسطینی‌ها را از خانه اصلی خود بیرون و سرگردان بیابان‌ها و چادرها کرده و خود در خانه آنها درحال عیش و نوش است.
وی محاصره غزه توسط اسرائیل را کاری احمقانه دانست و گفت: حرکت اسرائیل دارای آثار مثبتی برای دنیای بشریت است.
این استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم افزود: محاصره غزه سبب شد اسرائیل در تمام دنیا و در میان همه اقوام و ملل رسوا و سرافکنده باشد و هیچ ملتی وجود ندارد که این عمل اسرائیل را محکوم نکند.
وی ادامه داد: از سویی دیگر این حرکت اسرائیل موجب شد حلقه اتصالی بین اقوام، مذاهب و قومیت‌های مختلف جهان ایجاد شود و مسأله اسرائیل که زمانی تنها یک مسئله اسلامی و عربی بود امروز تبدیل به مسئله جهانی شود.
حرکت شما برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد
آیت الله مکارم شیرازی در ادامه خطاب به اعضای کاروان آزادی گفت: این حرکت شما برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد و شما بدانید این حرکت صددرصد انسانی که برای نجات یک جمعیت مظلوم آغاز شده در تمام دنیا منعکس خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه حرکت شما حرکتی اسلامی، عقلانی، عاطفی و مذهبی بوده که از هر جهت مثبت و تأثیرگذار است اظهار کرد: حرکت شما برای سایر ملت‌های مظلوم دنیا تأثیرگذار و الگویی برای نجات بشریت از چنگال ظالمان و ستمگران است.
ااستاد برجسته حوزه علمیه ادامه داد: حرکت شما بسیار حساب شده و شجاعانه است و انشاالله یکی از عوامل سقوط رژیم غاصب صهیونیستی خواهد داد.
این مرجع تقلید با بیان اینکه من آرزو میکردم می‌توانستم درمسیر حرکت با شماه همراه باشم، افزود: اگر من همراه شما نیستم بدانید قلب من همواره در این سفر همراه شما خواهد بود و من دعا میکنم که شما سفر پرباری را داشته باشید.

 


[ یکشنبه 89/9/21 ] [ 11:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 124
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450199