NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

در صورتی که سفر به اروپا مصلحت باشد اقداماتی برای در یافت ویزا ضروری است اما مراودات ویژه با مسئولان سفارتخانه فخیمه چگونه قابل توجیه است؟
اطلاعات رسیده به خبرنگار بولتن حاکیست، آقای نوری شاهرودی رئیس دفتر مجلس خبرگان رهبری ومشاور امور بین الملل رئیس مجمع تشخیص مصلحت ،مراوداتی با مسئولان سفارت انگلیس داشته و در این مراودات تدارک و مقدمات سفر خانوادگی به انگلستان را فراهم کرده است.
بنابر این گزارش، وی که به همراه خانواده خود و خانم فاطمه هاشمی رئیس بنیاد بیماریهای خاص به صورت خانوادگی به سفارت انگلستان تردد دارد، اخیرا نیز به اتفاق وی سفری به ترکیه داشته است تا از امکانات درمانی برخی از سازمانهای مرتبط استفاده کنند.
در هرحال سوال این است آقای نوری شاهرودی به عنوان مقام رسمی دولتی به چه دلیل و با کدام مجوز به سفارتخانه های بیگانه تردد می کند و سفر مشترک ایشان وخانم فاطمه هاشمی به ترکیه و انگلستان چه توجیهی دارد؟
سفرهای مشکوک فاطمه هاشمی
فاطمه هاشمی رفسنجانی در جریان سفری که چندی پیش به عربستان داشت با ملک عبدالله پادشاه این کشور نیز دیدار کرده است.
 این دیدار در جریان یکی از مهمانی‌ها و ملاقات‌هایی که ملک عبدالله نیز حضور داشته، انجام شده است که وی با تعداد دیگری از اعضای خاندان سلطنتی هم دیدار کرده است.
فاطمه هاشمی فرزند ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات سال گذشته به‌طور قاطع از میرحسین موسوی حمایت کرد اما پس از انتخابات بر خلاف خواهرش فائزه هاشمی مواضع و اقدامات تحریک‌کننده خاص علنی ابراز نکرد.
وی همچنین از طریق مرز هوایی قطر به استرالیا نیز سفر کرده بود.
میخواهند پدرم را زمین بزنند
فرزندان هاشمی رفسنجانی همواره با برای توضیح درباره اقدامات و اظهارات خود فرافکنی کرده و رسیدگی به تخلفات و اقدامات آن ها را برای تخریب پدرشان می دانند!
فاطمه هاشمی که پیش تر در سکوت خبری بوده و در حوادث پس از انتخابات نام وی نیز همچون مهدی و فائزه بر سر زبانها افتاد، در خصوص ادعاهایی که درباره وی و سایر اعضای خاندان هاشمی مطرح می شود، گفه بود: این شایعات فقط برای زمین زدن پدرم است.پدرم نفوذ دارد و برای استقلال و آزادی ایران تلاش زیادی کرده است اما برخی با این شایعات می خواهند پدرم را خرابش کنند.
وی در پاسخ به سوالی در رابطه با ثروت خاندان هاشمی گفت: قوه قضائیه اموال پدرم را بررسی کرده است و گفته که نه تنها دارائی پدرم افزایش نیافته، بلکه کاهش هم داشته است.

 


[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 11:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 6305
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4432443