NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

شماری از عناصر فراری مقیم خارج کشور به دنبال ناامیدی از ایجاد تشنج در 13آبان، 16آذر و روز عاشورا، به نمایش روزه سیاسی و تحصن روی آوردند. مشابه نمایش شیرین عبادی و دوستانش را سال گذشته طیفی از ضدانقلاب (از گنجی تا گوگوش و دیگران) در نیویورک برپا کردند.کیهان نوشت: عبادی و 6 نفر دیگر از هم طیفان وی که به ارتزاق مالی از سوی سازمانهای ضد ایرانی در آمریکا و اروپا شهره اند، مدعی شده اند به خاطر اعتصاب غذای نسرین ستوده- از عناصر بازداشتی مرتبط با منافقین- در ژنو تحصن می کنند. اتفاق جالب در این میان مصاحبه عبادی با یورونیوز است که در آن مصاحبه ضمن تاکید بر لزوم فشار غرب علیه ایران به بهانه حقوق بشر مدعی شد «مسئله حقوق بشر مسئله ای سیاسی نیست بلکه یک استاندارد بین المللی است.» اما با این حال وی حاضر نشد حتی یک جمله در محکومیت سرکوب گسترده اعتراضات چند میلیونی در لندن و پاریس و برلین سخن بگوید همچنان که به روال همیشگی، جنایات مداوم رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و اشغالگران آمریکایی و اروپایی در افغانستان و پاکستان را مسکوت گذاشت. وی حتی حاضر نشده ترور دو دانشمند هسته ای ایران و نیز حمله تروریستی سبعانه در چابهار را که به شهادت 37 نفر از هموطنان شیعه و سنی و زن و کودک منجر شد، محکوم کند.
اما در بیانیه صادره از سوی عبادی و دوستانش یک جمله خودنمایی می کند «حال که زورآزمایی با مرگ را بر ما تحمیل کرده است، آزادی باید پیروز شود». این عبارت که تحریک عنصر ساده دل بازداشتی به ایذاء خود است یادآور ماجرای چند سال پیش اکبر گنجی است و تحرکاتی که بعدها کاشف به عمل آمد جریانی مرتبط با خارج انجام داده بودند تا با تحمیق گنجی از مرده او استفاده کنند چرا که تاریخ مصرف وی را تمام شده می دانستند.
ابراهیم نبوی یک ماه پیش طی مقاله ای در «جرس» ضمن توصیف گنجی به عنوان کسی که سم بر زمین می کوبد و مطالب را دیر می فهمد نوشته بود: «اگر می خواستم اکبر گنجی را ترور شخصیت کنم، که در همان روزهایی که حتی همسر گنجی هم توافق کرده بود که او اعتصاب غذا را تا مرگ ادامه دهد، نامه نمی نوشتم که باباجان بی خودی این آدم را شیر نکنید، یک دفعه دیدید جدی گرفت و مرد»! در آن ماجرا هم شیرین عبادی از صحنه گردانان بود.
در همین حال اخیرا میرحسین موسوی از چند نفر از فتنه گران بازداشتی که مدعی اند اعتصاب غذا کرده اند، خواسته بود به این اقدام خود پایان دهند چون جنبش به آنان نیاز دارد. در واکنش به این موضع از سر ناچاری، محافل ضدانقلاب به موسوی اعتراض کردند. از جمله بالاترین در مطلبی نوشت: آقای موسوی گفتند که پیام ایستادگی شما را نسیم سبز رساند، اعتصاب تان را بشکنید! آقای موسوی چه طور به خود اجازه می دهید دستور صادر کنید و از این طریق از دیگران استفاده سیاسی کنید! آیا تکلیف مبارزی که شاید می خواهد تا شهادت]؟![ پیش برود را شما تعیین می کنید؟ آیا فکر می کنید آنها شوخی می کنند؟ اگر راست می گویید شما هم اعتصاب غذا کنید(؟!)
این پایگاه اینترنتی ضدانقلاب در مطلب دیگری خطاب به موسوی نوشته است: به جای این پیام های پوچ اقدام اساسی کن. شما فقط می توانی با اعتصاب غذا به آنها کمک کنی. من به نوبه خود احساس می کنم شما دورو هستید و تکیه تان این است که چرا رئیس جمهور نشدم. در ثانی چرا حکومت شما را مثل آن بازداشتی ها بازداشت نمی کند. مگر شما با آنها چه فرقی دارید؟ این پیام های شما یک بازی سیاسی است که از طرف حکومت راه اندازی شده ]؟![ چون اپوزیسیون یک حکومت لائیک می خواهند و شما بعید است از عهده آن برآیید. شما اگر راست می گفتید باید مثل بقیه و هم بند آنها می شدید.

 


[ یکشنبه 89/9/28 ] [ 11:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 361
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4407362