NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

ولی‌الله میرخانی، جانباز 55 درصد و استاد شیمی دانشگاه اصفهان ضمن معرفی در لیست دانشمندان برتر جهان در پایگاه اینترنتی I.S.I به درجه پرفسوری نائل آمد.

به گزارش رجانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ولی‌الله میرخانی یکی از 39 دانشمند ایرانی است که نامشان در لیست دانشمندان برتر جهان ثبت شده است.میرخانی دارای مدرک کارشناسی در رشته شیمی کاربردی و کارشناسی ارشد و دکترا در رشته شیمی معدنی از دانشگاه اصفهان است و از سال 1378 به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان فعالیت می‌کند.

کسب رتبه نخست جشنواره خوارزمی، دانشجوی نمونه کشوری، جوانترین دانشیار و استاد دانشگاه اصفهان، پژوهشگر نمونه دانشگاه اصفهان و استاد نمونه ایثارگر کشور در کارنامه فعالیت‌های علمی وی به چشم می‌خورد.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده مؤسسه اطلاعات علمی جهانی، میرخانی 152 مقاله در I.S.I در زمینه‌های مختلف شیمی از جمله شیمی معدنی و بیوشیمی معدنی به چاپ رسانده است.

مؤسسه اطلاعات علمی جهانی، تعدادی از دانشمندان کشورهای جهان را که در رشته‌های مختلف علوم پایه، علوم پزشکی، علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی و هنر که بیشترین مقالات علمی را منتشر کرده و بالاترین ارجاعات به مقالات آنها شده است را به عنوان دانشمند پراستناد بین‌المللی معرفی می‌کند.

 


[ چهارشنبه 89/10/1 ] [ 8:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 601
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450676