NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

گرچه پیش از این تصریح شده بود جریان فتنه در برزخ نقد امام (ره) گرفتار آمده و سرآمدان آن در برابر اصرار برخی افراد مبنی برعلنی کردن انتقادات به امام بر مسکوت گذاشتن این مساله تا زمان مناسب تاکید کرده بودند،اما جدیدترین اخبار بیانگر ان است که این مساله باردیگر از سوی چهره های رادیکال دو سه تشکل افراط پیشه مطرح و بر طرح آن به انحای مختلف تاکید شده است.

به گزارش«جوان آنلاین»، یکی از محکومان حوادث بعد از انتخابات که عنصر اصلی در طرح اما مزدایی می باشد در جلسه ای بار دیگر گفته است: امام اشتباهاتی داشته ودر اشتباهات دیگران هم سهم داشته است.

وی تصریح کرده است ،اگر این اشتباهات نبود،شاید وضع اصلاح طلبان شاید الان بگونه ای دیگر بود!.

در همین حال یکی از اعضای یک تشکل اصلاح طلب در قم نیز که در این جلسه حضور داشته با بیان اینکه نه تنها انتقاد به امام الان محلی ازاعراب ندارد،گفته است:باید بپذیریم که در خیلی از جاهای دنیا {امام} قابل دفاع نیست.

گفتنی است این اظهارات در شرایطی ابراز می گردد که این جریان همواره خود را مدعی خط امام دانسته و همیشه خود و جریان انحرافی خویش را در پشت نام امام پنهان کرده اند.

در همین حال برخی از آگاهان سیاسی معتقدند،این اظهارات ضمن اینکه بیان مکنونات قلبی جریان فتنه ونفاق جدید و پرده برداری از استحاله آنان می باشد ادامه فتنه انگیزی های سال گذشته بوده و نیازمند هوشیاری و برخورد جدی و انقلاب مسئولان در این زمینه می باشد.


[ سه شنبه 89/5/19 ] [ 8:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 99
بازدید دیروز: 512
کل بازدیدها: 4448551