NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

یکی از آشوبگران عضو گروهک ادوار تحکیم فاش کرد کروبی سال گذشته پس از مشورت با وی و دوستانش، نامه تمجید از منتظری را منتشر کرده است.
کیهان نوشت :محمد- ص پس از شرکت در حواشی آشوب سال گذشته و تهیه تصویر مبارزه(!) از خود، از کشور گریخت و در فرانسه پناهندگی گرفت. او به تازگی طی نوشته ای در سایت گروهک متبوع خود منتظری را «کسی که اندیشه اش آویشن می سرود» معرفی کرد!
شاید به این دلیل که چند ماه قبل اذعان کرده بود بارها به همراه دیگر اعضای گروهک به خانه منتظری می رفتند، به او خط می دادند، «بولتن»؟! در اختیار او قرار می دادند و آنگاه از وی موضع های مطلوب خود را می گرفتند و منتشر می کردند.
این ضدانقلاب پاریس نشین در نوشته اخیر خود نیز پس از تمجید از منتظری در مورد حواشی درگذشت وی در سال گذشته می نویسد: «پس از شنیدن خبر درگذشت، با جمعی از دوستان ادوار تحکیم تصمیم گرفتیم به منزل کروبی برویم و رفتیم. در این میان نکته ای ذهن مرا سخت مشغول کرده بود. اینکه با توجه به اختلافات گذشته و ماجرای نامه جنجالی که در سال 67 با امضای آقایان کروبی، روحانی و جمارانی خطاب به آیت الله منتظری منتشر شده بود واکنش شیخ به خبر درگذشت آیت الله چگونه خواهد بود؟ کروبی پیامی به همین مناسبت آماده کرده بود و پیش از انتشار در اختیار ما قرار داد تا هم مطالعه کرده و اگر نقطه نظری داریم ذکر نماییم و هم اینکه دوستان مسئول سایت ادوارنیوز آن را منتشر نمایند. در حین خواندن پیام شیخ ناخودآگاه به یاد روزهای پیش از انتخابات افتادم. به خاطر دارم علی رغم اصرار برخی از دوستان ما به مهدی کروبی برای دیدار با آیت الله منتظری ایشان این موضوع را به «مصلحت» ندانست و از انجام آن امتناع کرد... فردای آن روز برای تشییع به قم رفتیم، گویی فرصتی پیش آمده بود تا کروبی و اصلاح طلبان رویکرد خود به منتظری درگذشته را اصلاح کنند.»
یادآور می شود عناصری چون کروبی و موسوی و خاتمی و مجمع روحانیون با وجود تظاهر به طرفداری از خط امام، درگذشت آقای منتظری را بهانه کرده و گوشه دیگری از انحراف خود نسبت به خط امام (ره) را به نمایش گذاشتند. کروبی سال 68 به همراه سیدحمید روحانی و امام جمارانی نامه بسیار تند و کوبنده ای را خطاب به منتظری درباره خیانت های وی و باند مهدی هاشمی منتشر کرده بودند. برخی از عناصر گرداننده یا مرتبط با باند مهدی هاشمی- نظیر نهضت آزادی، طیفی از روند جدایی منافقین،...- که با بیت منتظری ارتباط داشتند به تدریج طی دهه اخیر به کروبی نزدیک شده و در انتخابات سال گذشته کاملا او را در قبضه خود داشتند.

 


[ شنبه 89/10/4 ] [ 7:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 164
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4407165