NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
گروهک تروریستی مجاهدین خلق در ادعایی جالب عنوان کرده است که صارمی "به‌دلیل دیدار با فرزندش در اشرف" و حضور بر سر قبر همکارانش دستگیر و به اعدام محکوم شده است!
 به دنبال اعدام یک عضو گروهک تروریستی منافقین، سرکرده این گروهک و سپس محافل سیاسی و رسانه های جریان فتنه ناراحتی و نارضایتی خود را از اعدام صارمی با دفاع از این تروریست و اتهام پراکنی علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.در همین راستا، مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی مجاهدین خلق، امروز در سخنان جالبی در واکنش به اعدام همکارش گفته که این موضوع نشانه شکست ایران در برابر مجاهدین خلق است.

وی همچنین تهدید کرد که برخورد با اعضای این گروهک آنان را از دشمنی با ایران منصرف نمی کند.

علاوه بر مریم رجوی، خود این گروهک تروریستی هم در موضعی جداگانه و البته بامزه ادعا کرده که صارمی "به‌دلیل دیدار با فرزندش در اشرف" و حضور بر سر قبر همکارانش دستگیر و به اعدام محکوم شده است!

منافقین در ادعای دیگری عنوان کرده اند که ایران، همکار این گروهک را "به‌دلیل شرکت در قیام عاشورا در سال???? به اعدام محکوم کرده است"!

اصل ماجرا

این ادعاها در حالی است که بر پایه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران،‌ اتهامات علی صارمی عضو گروهک منافقین محاربه و فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
حسب محتویات پرونده نامبرده در دی ماه سال 1361دستگیر و به جرم ارتباط و فعالیت به نفع منافقین، بر اساس حکم صادره از شعبه ی سوم دادگاه انقلاب اسلامی مرکز، به سه سال حبس محکوم که مجازات به مدت پنج سال تعلیق می شود.
نامبرده مجددا در مرداد ماه سال 1368 به اتهام هواداری و ارتباط با تشکیلات منافقین دستگیر و به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده که پس از اعتراض در دادگاه عالی قم، مجازات وی به ده سال حبس تقلیل می یابد.
معدوم در سال 1381 ضمن سفر به اردوگاه منافقین در عراق، موسوم به اشرف، با فراگیری آموزش های لازم به کشور باز می گردد.
وی پس از بازگشت به ایران به چاپ و توزیع نشریه ای موسوم به سرزمین آریایی پرداخت و درمحل کار خود به طور علنی برای منافقین تبلیغ کرد. او در جذب و اعزام تعدادی از افراد به قرارگاه منافقین در عراق و برگزاری و سازمان دهی جلسات تشکیلاتی به مناسبت های مختلف و ارسال فیلم این جلسات برای پخش در سیمای نفاق و تهیه و پخش بروشورهای تبلیغی منافقین و پوستر سران گروهک نقش فعال و موثری داشت.
علی صارمی در اسفندماه 1384 به اتهام از سرگیری فعالیت تبلیغی علیه نظام در راستای اهداف تبلیغاتی گروهک منافقین دستگیر و به اتهام عضویت در گروهک نفاق به یک سال حبس محکوم شد.

سرانجام علی صارمی در شهریور ماه 1386 به دلیل فعالیت های مکرر و حضور در مراسم و تشکل های ضد انقلابی در طرفداری از منافقین و ارسال اخبار برای این گروهک، دستگیر شده و در بازرسی از منزل وی ، مقادیری سی دی ، فیلم، عکس های منافقین و اوراق دست نویس تشکیلاتی گروهک یاد شده کشف و ضبط می گردد.
جلسه ی رسیدگی به اتهامات علی صارمی با حضور نماینده ی دادستان و وکیل مدافع وی برگزار می شود و شعبه ی 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران پس از اخذ آخرین دفاع ، نامبرده را با رعایت ماده 47 قانون مجازات اسلامی و مادتین 186 ، 190 و 191 همین قانون به اعدام محکوم می نماید که پس از اعتراض، حکم صادره در مرجع استیناف،‌ قطعی می گردد.

 


[ چهارشنبه 89/10/8 ] [ 11:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 573
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450648