NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

محافل ضدانقلاب تحرکات اخیر محمد خاتمی و حلقه لندن را به طنز و هجو کشیده اند. محافل یاد شده در اوج اغتشاشات سال گذشته از فتنه گرانی چون خاتمی حمایت می کردند.
کیهان نوشت :پایگاه اینترنتی گویانیوز با اشاره به اظهارات اخیر خاتمی مبنی بر تعیین شرط جهت حضور در انتخابات مجلس، به طنز نوشت: ببینید بچه ها! اتفاقی نیفتاده که. خونسردی خودتان را حفظ کنید و به آن چه می گویم درست گوش بدهید. اگر بد بود، کار خودتان را بکنید؛ اگر خوب بود، در انتخابات مجلس سال???? و انتخابات ریاست جمهوری سال ???? شرکت کنید. فقط بالا غیرتاً عصبانی نشوید و حرف بد بر زبان نیاورید.گویانیوز ضمن بی عرضه و بی جربزه توصیف کردن کسانی چون خاتمی و مهاجرانی و حلقه جرس می نویسد: توصیه می کنیم هر روز سایت جرس را باز کنید و مطالب تئوریسین های جنبش سبز را خوب بخوانید و آن ها را از بر کنید. از «ب» بسم الله تا «ت» تمت این مقالات، چیز برای فهمیدن و آگاه شدن دارد. خودتان را یک جور سرباز حس کنید که می خواهید توی شکم حیوانی قایم شوید و به داخل قلعه دشمن نفوذ کنید. اصلاً مهم نیست که بدانید چرا کسانی که توی شکم آن حیوان نگون بخت جمع شده اند این قدر توی سر و کله هم می زنند؛ مهم این است که وقتی دشمن گول خورد و در قلعه را باز کرد همه آن کسان از توی شکم حیوان می ریزند بیرون و قلعه را فتح می کنند و ما پیروز می شویم.
ارگان سازمان خارجی فتنه و آشوب ادامه می دهد: عزیزان! ببینید آقای خاتمی چه می گوید همان را عمل کنید. باور کنید صلاح همه ما در آن است. من که هر وقت این مرد را می بینم و حرف هایش را می شنوم کیف می کنم. باور کنید خدای استراتژی و تاکتیک است. آن پیچش زیبا به طرف توالت سازمان ملل، زرنگی این آدم را در برخورد با معضلات به شما نشان می دهد. من که گوش به فرمان او هستم. بگوید شرکت کن، می کنم. بگوید نکن، نمی کنم. کافی ست بگوید بپر، من فقط می پرسم از کدام پنجره. حالا طبقه اول باشد یا دهم برایم فرقی نمی کند.
سایت بالاترین نیز به شکل دیگری به هجو خاتمی پرداخت: آقای خاتمی کف خواست های اصلاح طلبان را برای شرکت در انتخابات بعدی اعلام کرد. خب الحمدلله. واقعاً نگران بودیم و خواب به چشممان نمی آمد اگر می دانستیم این دسته قصد شرکت در انتخابات را ندارند. حالا که از خواسته های خاتمی خبردار شدیم، چند سؤال به وجود می آید. اول اینکه قصد خاتمی از بیان این خواسته ها چیست؟ آیا منتظر است که جمهوری اسلامی با خواندن این خواست ها بگویند «آها... پس این را می خواستید؟ خوب چرا از همان اول نگفتید. بفرمایید این شما و این آنچه شما خواسته اید»! و بعد هم دست همدیگر را می گیریم و رقص کنان سرود «من چقدر خوشبختم» را می خوانیم؟ آلترناتیو دیگر چیست؟ نظام محل ]...[ هم به خواسته های خاتمی نگذارد و ایشان دچار یاس فلسفی شود و گوشه عزلت بجوید و ما هم دق مرگ شویم تا از افسردگی ایشان جلوگیری کنیم و سعی کنیم ایشان را از پرت کردن خود از پل حافظ منصرف کنیم؟ آلترناتیو دیگر چیست؟نظام محل ]...[ به خواسته های آقای خاتمی نمی گذارد و آقای خاتمی و بقیه اصلاح طلبان به هر حال کاندیدا می شوند و رد صلاحیت می شوند و یا مثلاً یکی شان که کبریت بی خطری به نظر می آید تایید صلاحیت می شود و بعد می رویم به خیابان و می گوییم رای ما رو پس بگیر! و بعضی مان را می گیرند بعضی هم پناهنده به کشورهای دیگر می شوند و... خاتمی پس از یک سال و اندی، کف خواست های جدیدش را برای شرکت در دوره بعدی مطرح می کند! راستی آی کیوی آقای خاتمی آن وقت ها چقدر بود و آی کیو دوستانی که برای شرط های او هورا می کشند چقدر است؟ اما از همه آلترناتیوها گذشته، اگر منظور خاتمی کف کردن ما از این شرط و شروط بود که ما اپوزیسیون کف کردیم و خواسته ایشان تامین شده است!
حسن شریعتمداری عضو مرکزیت حزب منحله خلق مسلمان و از عناصر مرتبط با لانه جاسوسی سابق آمریکا هم در گفت وگو با VOA تأکید کرد: اظهارات خاتمی در حالی است که هیچ بارقه ای پیش روی اصلاح طلبان وجود ندارد. اگر او برای مخاطب خارجی این سخنان را نزده باشد، نکته دقیق و مهمی در سخنان وی وجود ندارد.

 


[ دوشنبه 89/10/13 ] [ 7:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1777
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4435620