NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آقای خاتمی جمهوری اسلامی از این به بعد شما را در بازی راه نمی دهد که بخواهید پیش شرطی برایشان بگذارید.
کیهان نوشت: این مطلب را سایت صهیونیستی بالاترین در ارزیابی سخنان خاتمی در دیدار چند عضو فراکسیون اقلیت مجلس منتشر کرد و نوشت: سخنان خاتمی حتی حداقل مطالبه اپوزیسیون هم نیست. اما حاکمیت اصولاً دیگر او و همکارانش را در بازی راه نمی دهد که بخواهند پیش شرطی برایشان بگذارند. مناسبات سیاسی در ایران و در دهه چهارم جمهوری اسلامی، در محدوده مذهبی ها و قائلان به ولایت فقیه خواهد بود.بالاترین البته در مطلب دیگری به دفاع از خاتمی در برابر انتقادات هجوآمیز محافل ضدانقلاب پرداخته و نوشت: در حالی که نام خاتمی در تلویزیون به بدنامی برده می شود، دفاع از او دل شیر می خواهد. خاتمی را این روزها دوست و دشمن می نوازند و هیچ کس پشت او نمی ایستد. اصلاً مگر طرف خاتمی شما بوده اید؟ قصد خاتمی انداختن توپ به زمین حریف بوده و خیلی هم شجاعانه بوده. او در تهران حرف می زند نه در کافه های پاریس و خیابان شانزلیزه.
سایت جرس هم که از مبدأ لندن با فتنه گرانی چون خاتمی در ارتباط است، به دفاع از وی وارد میدان شد و ضمن نگارش مطلبی نشان داد که اظهارات اخیر خاتمی، دیکته شده از لندن بوده است. جرس می نویسد: با مطرح شدن پیش شرط های خاتمی برای شرکت در انتخابات، شاهد سرازیر شدن سیل انتقادات بودیم و عجیب اینکه قوی ترین انتقادات نیز در قالب طنز صورت گرفته است. اما نباید سبکسرانه به این اظهارات خندید و تمسخر کرد. انگار لازم است به بعضی یادآوری کنیم که زمین بازی ما میدان انتخابات و حضوری مشابه روزهای بعد از انتخابات سال گذشته است.
ارگان حلقه لندن وابسته به مهاجرانی و کدیور در تحلیل خود این نکته را فراموش کرده که عناصری نظیر خاتمی و کروبی و موسوی دیگر مشروعیتی ندارند و در ردیف متهمان اصلی فتنه و آشوب سال گذشته قرار دارند. به همین دلیل هم با آنها برخوردی شدیدتر از مجرمان و خائنان خواهد شد و نه مجموعه سیاسی مقید به قانون اساسی و نظام و انقلاب.
مهاجرانی سال گذشته حلقه لندن را اتاق فکر جنبش سبز در خارج کشور و ابوذرهای این جریان معرفی کرده بود. پیش از این و در موارد متعدد عناصری نظیر عماد باقی و هادی خانیکی ضمن مصاحبه هایی تاکید کرده اند که برخی سخنرانی ها و بیانیه های خاتمی را در آستانه انتخابات سال ?? و پس از ریاست جمهوری وی به رشته تحریر درآورده اند.

 


[ دوشنبه 89/10/13 ] [ 11:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 295
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4436740