NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رئیس هیئت منصفه مطبوعات در اسرع وقت با رئیس قوه قضائیه و رئیس قوه مقننه، جلسه‌ مشترکی در خصوص رای اخیر دادگاه مطبوعات و محکومیت اشتهاردی بدون کوچکترین توجه به رأی هیئت منصفه مطبوعات، خواهد داشت.
علی‌اکبر کسائیان در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: جلسه امروز هیئت منصفه مطبوعات با حضور ?? نفر از اعضای هیئت تشکیل شد و در ابتدای این جلسه هر یک از اعضا به‌صورت جداگانه نظرات خود را در خصوص جایگاه و شأن هیئت منصفه مطبوعات به عنوان نماینده افکار عمومی جامعه بیان کردند.* اعتراض اعضای هیئت منصفه مطبوعات به رای دادگاه
وی افزود: در ادامه جلسه امروز، موضوع رأی دادگاه در خصوص محکومیت مدیر‌مسئول روزنامه ایران به شلاق و زندان مطرح شد که چنین رأیی بدون کوچکترین توجه‌ای به رأی برائت هیئت منصفه مبطوعات صادر شده است و در این خصوص اعضا نقطه‌‌نظرات خود را مطرح کردند که همگی اعضا نسبت به این حکم اعتراض خود را اعلام کردند.
دبیر هئیت منصفه مطبوعات درباره برآیند برگزاری جلسه و شور امروز هیئت و اعتراضاتی که نسبت به نوع عملکرد قاضی دادگاه مطبوعات در عدم توجه به رأی هیئت منصفه انجام شد، خاطرنشان کرد: در جلسه امروز مقرر شد، عسگراولادی به عنوان رئیس هیئت منصفه مطبوعات در اسرع وقت با رئیس قوه قضائیه و رئیس قوه مقننه، جلسه‌ مشترکی در این خصوص داشته باشد و بالافاصله نتیجه را به اعضای هیئت منصفه مطبوعات اعلام کند.
کسائیان با اشاره به موضوع استعفای ? نفر از اعضای هیئت منصفه مطبوعات در اعتراض به رأی صادره دادگاه و عدم توجه به رأی هیئت منصفه در مورد حکم کاوه اشتهاردی تصریح کرد: دبیر هیئت منصفه از آقایان مهدی فضائلی و جمال شورجه که در اعتراض به این حکم دادگاه استعفا داده بودند، دعوت کرد تا در جلسات هیئت منصفه حضور یابند.
* عدم پذیرش استعفای ? عضو هیئت منصفه مطبوعات
وی تصریح کرد: تمام اعضای هیئت منصفه، استعفای این ? عضو هیئت را نپذیرفتند و تمام اعضا نسبت به نوع صدور حکم محکومیت در مورد مدیرمسئول روزنامه ایران اعتراض خود را اعلام داشتند.
* لغو جلسه آتی دادگاه مطبوعات برای مشخص شدن مذاکرات
دبیر هئیت منصفه مطبوعات متذکر شد‌: براساس آنچه امروز در جلسه هیئت مورد بررسی قرار گرفت مقرر شد، جلسه آتی دادگاه مطبوعات لغو شود تا پس از بحث و تبادل‌نظر و اعلام نتیجه مذاکرات هیئت منصفه با رؤسای ? قوه قضائیه و مققنه، تصمیم مقتضی در خصوص دادگاه مطبوعات گرفته شود.
کسائیان خاطرنشان کرد: جلسه امروز اعضای هیئت منصفه از ساعت ?:?? صبح آغاز شد و تا ظهر امروز به درازا کشید و اعضا مشغول بحث و تبادل‌نظر در خصوص این موضوعات بودند لذا عملاً امکان حضور در دادگاه مطبوعات و تشکیل جلسه دادگاه نبود.
دبیر هئیت منصفه مطبوعات تصریح کرد:‌ به منظور پرهیز از امکان ایجاد هرگونه سوءاستفاده و جنجال توسط رسانه‌های معاند خارجی و بین‌المللی، هیئت منصفه مطبوعات استان تهران حمایت خود را از مساعی قانونی قوه قضائیه اعلام می‌کند.
وی افزود: تا از این طریق، دشمنان از بهره‌برداری تفرقه‌افکنانه مأیوس شوند چرا که هیئت منصفه مطبوعات و قوه قضائیه در صف واحد و مانند سایر ملت در جهت عزت و استقلال جمهوری اسلامی ایران می‌کوشند.

 


[ دوشنبه 89/10/20 ] [ 7:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 366
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450441