NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

دختر آقای منتظری به بیان خاطره‌ای از پدرش درباره آقای هاشمی پرداخته و عنوان کرده است که آقای منتظری سرنوشت خودش را برای آقای هاشمی هم پیش‌بینی کرده بود.
شبکه ایران: آقای هاشمی رفسنجانی گرچه با سکوت در برابر توهین های جریان فتنه به مقدسات، خود را در معرض انتقادات مختلفی قرار داد، اما چند روز پیش در بیانیه‌ای به مناسبت 19 دی 56، از آنچه "توهین به سران روحانی عرصه سیاست و مراجع قم" از سوی یک جریان مرموز خواند، ابراز نگرانی کرد.بیانیه وی با انتقاد بخشی از فعالان و ناظران سیاسی مواجه شد و طرح مجدد علت سکوت رئیس مجلس خبرگان در برابر هتک حرمت مقدسات و امام راحل را به دنبال داشت.

با این حال، فرزند آقای حسینعلی منتظری اخیرا با انتشار یادداشتی از سخنان آقای هاشمی استقبال کرده است.

اشرف منتظری که یادداشت خود را در سایت وزیر لندن نشین دولت اصلاحات  منتشر کرده، با اشاره به ابراز نگرانی آقای هاشمی درباره برخی سران روحانی کشور، مدعی شده است: از جمله روحانیون مبرز و مورد علاقه مردم که مدتی است مورد اهانت و تحقیر جریان مذکور قرار می گیرند آقای هاشمی رفسنجانی می باشد. سابقه ایشان در انقلاب و مبارزات و زندانها و فعالیت های نامبرده در دوران رژیم گذشته برکسی پوشیده نیست.

وی همچنین نوشته است آقای هاشمی در برابر مخالفت هایی که پس از رحلت امام(ره) با منتظری شده، مواضعی "دو پهلو و سیاسی" اتخاذ کرده و نتیجه رفتار او این شده است که امروز روحانیون و شخص آقای هاشمی مورد اتهام قرار گیرند.

منتظری سرنوشت خودش را برای هاشمی هم پیش‌بینی کرده بود

خانم منتظری در ادامه به بیان خاطره ای از پدرش درباره آقای هاشمی پرداخته و عنوان کرده است که آقای منتظری سرنوشت خودش را برای آقای هاشمی هم پیش بینی کرده بود: به یاد دارم در یکی از حملات و تهاجماتی که در زمان حیات مرحوم والد به بیت و دفتر ایشان شده بود و آقای هاشمی هنوز در متن قدرت بودند، پدرم ضمن پیغامی به ایشان یادآور شده بودند که این شتر در خانه شما هم به زودی می خوابد. و متاسفانه امروز آن پیش بینی به وقوع پیوسته است و آقای هاشمی با آنهمه سوابق و خدمات مورد حملات همان جریان مرموز دیروز قرار گرفته است.

دختر آقای منتظری در پایان با ابراز ناراحتی از طرح انتقاد از آقای هاشمی، نوشته است: جای شک و تردید نیست که تخریب چهره آقای هاشمی و سایر رجال سیاسی خدمتگذار به کشور علاوه بر این که به طور قطع و یقین یک کار غیر شرعی و گناه می باشد در راستای سست کردن بنیان جمهوری اسلامی و در نهایت ضرر رساندن به آن خواهد بود.

 اشرف منتظری از آنچه "سایر رجال سیاسی خدمتگذار" نامیده اسمی نبرده است اما وی پیش تر از سران فتنه به عنوان شخصیت های خدمتگذار نام برده بود.

پیش از این هم، رسانه دولتی انگلیس با اشاره به بیانیه آقای هاشمی، ادعا کرده بود که منظور او از «سران روحانی عرصه سیاست» خودش و آقای حسینعلی منتظری است.

با تشکر از وبلاگ میر یزید نیوز

 


[ شنبه 89/10/25 ] [ 11:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1017
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406836