NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یادداشت اخیر سایت هاشمی رفسنجانی که ظاهرا توسط وی نوشته شده است با استقبال گسترده سایت ها و رسانه های ضدانقلاب، تلویزیون های ماهواره ای زیاد منافقین و کشورهای غربی روبرو شده است.
شب گذشته اکثر تلویزیون های ضدانقلاب مثل شبکه بی‌بی‌سی فارسی به تشریح یادداشت اخیر هاشمی پرداختند، به طوری که این یادداشت را ظهور وبروز جدید رئیس مجمع تشخیص مصلحت به نفع فتنه دانستند.

خواندن اکثر متن منتشر شده در سایت هاشمی با عنوان یک موضوع مهم در صدر اخبار رسانه های بیگانه ناخودآگاه مخاطب را به چرایی اینکه چرا این رسانه ها از یادداشت هاشمی خوششان آمده جلب می ‌کند.
بی‌بی‌سی فارسی در سایت خودش هم توجه به یادداشت هاشمی را به طور جدی مدنظر قرار داده است و در قالب یک مطلب تحلیلی نوشته است که " آقای هاشمی رفسنجانی در یادداشتی در وب سایت شخصی خود، نوشته است که ?? سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی «بقایای فکری دین زدایی و روحانیت ستیزی سر برآورده اند و خاکریز به خاکریز جلو می آیند و شاهدیم که پس از توهین و تهمت به سران روحانی عرصه سیاست در ?? سال گذشته، به فضلا و علما و مراجع قم رسیده اند.» "
سایت رسمی رسانه دولت انگلیس در این مطلب هاشمی را مورد تمجید قرار می‌دهد و می‌کوشد که وی را در مقابل دولت کنونی ایران قرار دهد، کاری که سایت آقای هاشمی زمینه‌اش را برای بی‌بی‎سی فراهم آورده است.
بی‌بی‌سی پا را فراتر گذاشت و به توضیح نقاط مبهم این یادداشت پرداخت و این طور منظور هاشمی را رساند که " اشاره آقای هاشمی رفسنجانی به رویدادهای یک و سال و نیم اخیر و توهین به برخی از مراجع تقلید است که مواضعی در همراهی با معترضان به نتایج انتخابات و شرایط سیاسی و اجتماعی کشور داشتند."
اما شاید جالب‌ترین نکته مطلب سایت بی‌بی‌سی اینجاست که می نویسد: " به نظر می رسد که یکی از مصادیق مورد انتقاد آقای هاشمی رفسنجانی از «توهین به سران روحانی مملکت» شخص خود اوست.به نظر می رسد موقعیت و نفوذ سیاسی اکبر هاشمی رفسنجانی، پس از آخرین انتخابات ریاست جمهوری ایران نسبت به گذشته رو به افول گذاشته است."
بی‌بی سی در عین صداقت(!) هدف هاشمی از دلسوزی برای روحانیون را لو می‌دهد و رسما می‌نویسد که شاید توهین به علما بهانه ای برای نشان دادن برخی مظلومیت(!) خود آقای هاشمی باشد.
زحمت آقای هاشمی در دفاع از خودش موجب شد بی‌بی‌سی به یادآوری حذف مرحوم منتظری به عنوان مصادیق توهین به روحانیون بزرگ شد!
به این ترتیب یکی از مهمترین اقدامات امام خمینی(ره) در حفظ نظام اسلامی از یک انحراف بزرگ با لطف آقای هاشمی توسط بیگانگان مورد حمله قرار گرفت.

 


[ شنبه 89/10/25 ] [ 11:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 281
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4423623