NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
اگرچه این روزها مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی مشتاقانه آماده اند تا همگام با قیام ملت های تونس و مصر و همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، آخرین سیلی خود را بر صورت کبود شده سران فتنه بنوازند و کار اندک باقیمانده های جنود شیطان را یکسره کنند، امّا واقعیت آن است که سران فتنه بخاطر رفتارهای قانون شکنانه و اسلام ستیزانه شان آنچنان رسوا و خوار شده اند که هرگز تن به چنین ریسکی نخواهند داد

بیات زنجانی که از بورس مدرک فروشی ضدانقلاب و فتنه گران جواز مرجعیت خود را اخذ نموده ، پیش از ظهر روز دوشنبه یازدهم بهمن ماه، در آستانه سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به ایران و آغاز دهه مبارک فجر، در جریان یک سفر نیم روزه به تهران،  در منزل شیخ اصلاحات با موسوی و کروبی کاندیدهای شکست خورده در انتخابات دهم ریاست جمهوری و از سران فتنه دیدار و گفتگو کرد.
 اگر چه بنابر ادعای نزدیکان این مرجع قلابی، این دیدار صرفا برای تشکر بیات زنجانی از کسانی که در دوران بستری بودن وی برای عیادت به مرکز قلب تهران رفته بودند صورت گرفته است امّا برخی گزارشها حکایت از جلسات و برنامه ریزیهای جدید سران فتنه برای سوء استفاده از جشن های دهه مبارک فجر دارد و این احتمال با اوج گرفتن تبلیغات و دعوتهای اخیر رسانه های فتنه و ضدانقلاب برای آشوبهای جدید در ایام الله دهه مبارک فجر تقویت می گردد.
هر چند این روزها مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی مشتاقانه آماده اند تا همگام با قیام ملت های تونس و مصر و همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، آخرین سیلی خود را بر صورت کبود شده سران فتنه بنوازند و کار اندک باقیمانده های جنود شیطان را یکسره کنند، امّا واقعیت آن است که سران فتنه بخاطر رفتارهای قانون شکنانه و اسلام ستیزانه شان آنچنان رسوا و خوار شده اند که هرگز تن به چنین ریسکی نخواهند داد و در انظار عمومی حاضر نخواهند شد و صرفا سعی می کنند تا با بیانیه و  سخنان تحریک کننده و تکرای خود، عده ای را فریب داده و به خیابانها بکشانند و خود همچون گذشته صرفا شاهد و ناظر ماجرا باشند
بیات زنجانی یا همان مرجع قلابی کیست؟
این روزها مستکبران و دیکتاتوران عالم برای رسیدن به اهداف شوم خود و چپاول اموال ملتها علاوه بر راه اندازی جنگهای خونین و وحشیانه، شیوه های دیگری را نیز در سرلوحه کار خود قرار داده اند.
یکی از گسترده ترین روشهای دشمنان برای مقابله با آرمانها و ارزشهای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده ابزاری از دین ، ارزشها و باورهای مردم می باشد .
از آنجا که مراجع عظام تقلید همواره مورد احترام و مقبولیت شیعیان بوده اند، مرجع سازی نیز یکی از روشهای قدیمی استکبار برای فریب افکار عمومی ملتهای شیعه بوده است. اگرچه شور و شعور حسینی ملت شریف ایران و بصیرت و ولایتمداری مردم بارها این نقشه دشمنان را بر آب کرده است امّا بقای استکبار و استعمار در خستگی ناپذیری و تکرار برنامه های خویش می باشد.
بیات زنجانی یکی از همان مراجع ساختگی مخالفان انقلاب و تشیع است که خواست دشمنان نظام و  مخالفان مردم شریف ایران را تا کنون به خوبی اجرا نموده است و برای مقبولیت بیشتر در نزد فتنه گران و ضدانقلاب از هیچ کاری علیه منافع ملی و دینی مردم ایران کوتاهی نکرده است.
امّا این فرد کیست که این روزها تبدیل به یکی از امیدهای جدید نظام سلطه گشته است؟
بیات زنجانی همان روحانی نمایی است که حجت الاسلام روانبخش عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)، چندی پیش بخشی از پرونده سیاه و غیراخلاقی وی را افشا کرد و بعد از انتشار خبر این افشاگری بیات زنجانی چاره ای جز سکوت که مهر تاییدی بر صحت این افشاگری بود را نداشت.
حجت الاسلام روانبخش درباره ماهیت علمی و اخلاقی بیات زنجانی گفت: مرجعیت آقای بیات در هیچ جایگاه حوزوی تایید نشده است. وی قبلا که در تهران امام جماعت یکی از مساجد بود، در آن جا دست به اختلاس زده بود و هیات امنای مسجد به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرده بودند، سرانجام دستگیر و محاکمه شد. چند ماه زندانی بود و بعد با عفو مقام معظم رهبری بقیه زندان او بخشیده شد. مدتی پس از این ماجرا، به حوزه آمد و تدریس درس‌های دوره سطح با اندکی شاگرد آغاز کرد و در جریان وانفسای دوم خرداد برای خود رساله‌ای نوشت و بیتی با عنوان «بیت آیت‌‌العظمی بیات»! تشکیل داد.
وی همچنین اظهار داشت: مرجعیت آقای بیات "مرجعیتی بود که توسط روزنامه‌های مدعی اصلاحات مانند شرق، اعتماد، اعتماد ملی و.....ساخته شد، نه در یک پایگاه حوزوی. خود بیات هم الان در حوزه جایگاهی ندارد و میان طلبه‌ها، فضلا و طلاب حوزه مثل یک فرد عادی است. البته شاید مقداری هم زیر عادی! چرا که طلبه‌ها سوابق او را می‌دانند و نگاه خوبی به او ندارند."
به هر حال وقتی که رسانه های فتنه و ضدانقلاب که نه به اسلام اعتقاد دارند و نه به حقیقت شهید و شهادت، امّا با بی شرمی هرچه تمامتر به طرفداری از فاحشه ها، قاچاقچیان و بسیاری از افراد فاسد و هنجارشکن می پردازند و کشته شدگان و اعدام شدگان جانی و قاچاقچی را شهید خطاب می کنند، جای تعجب نیست که روحانی نمایی چون  بیات زنجانی اختلاس کننده و محکوم به زندان را مرجع خطاب نمایند و او نیز از قبال این عناوین برای خود کاسبی کند.

 


[ شنبه 89/11/16 ] [ 12:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1050
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4434893