NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

در حالی در اطلاعیه‌ای روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام قید شده که آقای هاشمی مخالف پاسخ مجمع به نامه احمدی‌نژاد بوده است که مشخص نیست چرا این خبر در سایت رسمی مجمع منتشر نشده و دبیر مجمع نیز از آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. عصر امروز اطلاعیه‌ای به نام جوابیه مجمع تشخیص مصلحت نظام به "نامه اخیر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان خطاب به نمایندگان مجلس " منتشر شد و برخی سایت‌های اینترنتی نزدیک به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعی شدند که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با نفس پاسخ مجمع به رئیس‌جمهور مخالف بوده است.

این توضیحات سایت خبری نزدیک به هاشمی رفسنجانی در حالی است که پاسخ مجمع تشخیص مصلحت نظام، به جای درج در سایت این مجمع از پایگاه اطلاع‌رسانی هاشمی رفسنجانی (hashemirafsanjani.ir) سردرآورده و منتشر شده است و تا لحظه درج این خبر، خبری از انتشار آن در سایت رسمی مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست.

از سوی دیگر یک منبع آگاه نزدیک به مجسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این باره با اشاره به اینکه "دبیر مجمع تشخیص مصلحا نظام از اطلاعیه‌ای که به عنوان پاسخ به اظهارات رئیس‌جمهور در رسانه‌ها منتشر شده بی‌اطلاع است " تأکید می‌کند که این اطلاعیه توسط روابط عمومی دفتر "رئیس مجمع تشخیص مصلحت " یعنی آقای هاشمی رفسنجانی منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، پیش از این معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد گفته بود: پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی تاکنون در سامانه ثبت پایگاه‌های اینترنتی ایرانی به ثبت نرسیده است و لذا مطابق آیین‌نامه ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی ایرانی "فاقد هویت " محسوب می‌شود.

با این همه این سؤال مطرح می‌شود که چرا پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام از اطلاعیه‌ای که در آن از مخالفت هاشمی رفسنجانی با پاسخ‌ دادن به نامه رئیس جمهور سخن گفته شده است، اظهار بی‌اطلاعی کرده و دبیر مجمع می‌گوید این اطلاعیه از سوی روابط عمومی دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت صادر شده است؟

 


[ یکشنبه 89/11/17 ] [ 7:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 379
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450454