NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

سبزها مثل همیشه در عین ادعای راهپیمایی سکوت و دروغ هایی از این دست، خشن ترین رفتار ممکن را به کار برده اند که حتی آن را از حرف های خودشان نیز می توان نشان داد.
به چند مورد آن توجه کنید:
مثلا بهمن دارالشفایی از اعضای خارج نشین سبزها و مرتبط با برخی انجمن اسلامی های اصلاح طلب داخلی چنین می نویسد :
"مشاهده یه دوست:حول و حوش میدون فردوسی سوار اتوبوس بودیم
اتوبوس سه برابر ظرفیت آدم ملت شعار می دادن
یه دختر بسیجی شروع کرد با موبایلش فیلم گرفتن
ملت ریختن سرش. موبایلش رو گرفتن و نابود کردن. چادر و روسریش رو هم از سرش کشیدن
در رو هم باز کردن و پرتش کردن تو خیابون
بسیجیا ریختن تو اتوبوس که موبایل این رو بدین و اینا
که ملت سه سوت اتوبوس رو خالی کردن و جیم شدن
کلا تعداد نیروهاشون خیلی زیاد بود"
یعنی در حالیکه رفتار بسیجی ها کاملا صلح جویانه بوده و حتی بعد از خشونت سبزها و با وجود زیاد بودن نیروها، قصدی جز گرفتن موبایل نداشته اند، سبزها چنین خشونت وحشتناکی از خودشان نشان داده اند.
یا آژانس ایران خبر می نویسد :
"... مردم چند موتور سوار بسیجی را دستگیر کرده, آنها را گوشمالی داده اند و موتورهایشان را هم به آتش کشیده اند. محل اتش گرفتن موتورها در مقابل دانشکده دامپزشکی در نواب – ساسان بوده است.
همچنین جوانان با سنگ و آجر به ماموران حمله کرده اند. ماموران نیز در مقابل گاز فلفل و اشک آور به روی جمعیت آنها پرتاب کرده اند ..."
نکته جالب توجه در این است که این سایت اعتراف می کند بعد از حمله با سنگ و آجر به ماموران، آن ها تازه شروع به مقابله کرده اند و نه تنها مقصر را نشان می دهد، بلکه باز هم اعتراف می کند که در مقابل سلاح کشنده ای مانند سنگ و آجر تنها از گاز فلفل و اشک آور استفاده کرده اند.
این اعترافات رسمی به خوبی نشان می دهد که سبزها با چه خشونتی عمل کرده اند و نیروهای نظام چگونه نهایت خویشتن داری را از خودشان نشان دادند (قابل توجه انگلیس که برای اعتراض به شهریه دانشجویان، تانک به خیابان آورد!)
این در حالی است که بنابر اعتراف خودشان، نظام حتی کمترین نیرویی را برای مقابله با آن ها در خیابان حاضر نکرده بوده تا تحریکی ایجاد نشود :


 

و یا مجمع دیوانگان (از حامیان تندرو سبزها) نوشته بود :
"در فاصله کمتر از دو ساعت مانده به موعد راهپیمایی شهر از نیروهای امنیتی خالی است."
با وجود این متاسفانه، خشونت سبزها غیرقابل تصور بوده است به طوری که یکی از سبزها گزارش می دهد:
"توجه: گزارشات رسیده از چندین منبع مطمئن- تأیید شد که در ? منطقه تهران بزرگ - مردم با شیوه های گوناگون( از جمله استفاده از طناب، و روغن موتور به رو زمین ریخته شده) تعداد ?? بسیجی سوار را از موتور پایین انداخته ، و با مشت- لگد- و در ? مورد با تیغ موکت بری - لوله آهنی به بسیجیها حمله کردند- که ?? بسیجی کشته و ?? نفر به سختی مجروح شدند- حمله مردم در منطقه جنوب شرقی تهران- سه راه آزاری- شمال شرق تهران نرمک ، میدان راه آهان ( امیریه) و میدان آریا شهر ( صادقیه) و منطقه لویزان روی داده است"
(که خبرگزاری های داخلی هم هم شهادت بسیجیان به دست سبزها را تائید کرده اند)
اصولا وقتی فرزندان سیاسی اصلاح طلبان و خواص بی بصیرت چنین تفکراتی دارند، چه انتظاری به جز شهادت ده ها نفر از نیروهای عادی و بسیج و انتظامی کشور می رود؟

 

سبزها و اصلاح طلبان اغتشاشگر، حتی از آشوب و آتش زدن اموال عمومی و ایجاد مزاحمت در جلوی بیمارستان ها و بیماران نیز ابایی ندارند و با افتخار ویدیوهای آن را منتشر می کنند:

یا به این ویدیو که خودشان منتشر کرده اند و حمله وحشیانه به فردی که تنها جرمش ظاهر بسیجی است، توجه کنید تا اوج خشونت سبزها و سطلنت طلب ها و اطلاح طلبان و بقیه مخالفین انقلاب اسلامی را متوجه شوید.
منبع:
راه 57

 


[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 8:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 195
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450270