NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به دنبال اقدام روزنامه جمهوری اسلامی مورخ 23/11/89 در جعلی معرفی کردن عکس های منتشر شده از دختر میرحسین موسوی دانشجوی عکاسی که تهیه کننده آن عکس ها بود در نامه دوم خود (این‌بار) به "صراط نیوز" ، توضیحات و گلایه هایی ارائه نموده است. وی در این نامه با انتقاد از واکنش برخی رسانه ها نسبت به انتشار آن تصاویر، عکس جدیدی از دختر یادشده را ارسال کرده است. بخش هایی از نامه بدین شرح است :« روزنامه جمهوری اسلامی یکشنبه (24/11/89) مقاله بسیار بدی در مورد اقدام من منتشر کرده است. مرا « عضو یک جریان افراطی و انحرافی» معرفی کرده و کارم را «خلاف اخلاق» دانسته و عکس ها را «جعلی» قلمداد نموده است :
- اولاً من عضو هیچ جریان و فرقه و گروهی نبوده و نیستم، بلکه خود نرگس و افرادی که در عکس ها می بینید، بخشی از گروهی هستند که به رهبری این خانم، تشکیلاتی به نام «حلقه خیزش» تشکیل داده بودند و فعالیت های سیاسی و غیرسیاسی و تحریک مردم به خرابکاری انجام می دادند.
- ثانیاً من کاری به پدر این دختر و ادعاهای او ندارم (البته در جای خود بسیار قابل بحث است و اطلاعات زیادی در مورد زندگی و روابط عجیب و غریب این خانواده دارم.) من فقط در مورد دورویی و درغگویی فردی اقدام کرده ام که خودش یک فعال سیاسی است (مثلاً) و چند دختر و پسرجوان از جنس خودش هم بنا به دلایلی که من خوب می دانم، دور او جمع شده اند و البته نرگس، همه آنها را هم بدبخت کرده است (داستان های شنیدنی در این مورد دارم و به وقتش بیان خواهم کرد).
- ثالثاً روزنامه جمهوری اسلامی بگوید چرا کار خلاف اخلاق کرده ام؟ مگر من تصاویر محرمانه او را منتشر کرده ام؟ نرگس به همین شکل که در عکس ها می بینید، در کوچه و خیابان می‌گردد. تازه باشگاه خبرنگاران متأسفانه عکس ها را سانسور کرد و تصاویر واضح تر و جالب تر را منتشر نکرد، همه مطالبم را نیاورده بود. اما برای اینکه نرگس موسوی را بهتر معرفی کرده باشم، به ضمیمه این نامه، عکس دیگری آن هم از یک محفل کاملاً عمومی و آشکار از او را می فرستم که هم وضعیت حجاب و اخلاقی او را روشن تر و گویاتر از تصاویر قبلی مشخص می کند، هم می خواهم ببینم آیا باز هم روزنامه جمهوری اسلامی آن را جعلی معرفی می کند؟
- چهارم روزنامه جمهوری اسلامی بگوید از چه موضعی تعلق این تصاویر به نرگس را تکذیب کرده است؟ آیا خود نرگس یا پدر و مادرش هم تکذیب می کنند؟ راستی چرا سایت های متعلق به آقای میرحسین موسوی (مثل کلمه و جرس) و دیگر سایت‌های سینه چاک او، این ها تکذیب نکرده اند؟
در پایان، من منتظر واکنش خانواده موسوی و روزنامه جمهوری اسلامی می مانم تا در گام بعدی، مثلاً هویت واقعی یکی از افرادی که در عکس ها دیده می شود (به نام ع- زک) را بیان کنم. یا مثلاً فتوکپی یک کارت شناسایی رسمی مربوط به نرگس را بفرستم تا روزنامه جمهوری اسلامی با تصاویر ارسالی قبلی مقایسه کند ... »
اما "صراط نیوز" ضمن خودداری از انتشار عکس‌های جدید نوشت: اگر چه تصویر ضمیمه نامه فوق الذکر مربوط به محلی عمومی می باشد اما با توجه به کشف حجاب نامبرده در تصویر، از انتشار آن معذوریم.

لازم به ذکر است:
آقای موسوی دارای 3 فرزند دختر به نامهای کوکب، زهرا و نرگس می‌باشد
خانم زهره کاظمی مشهور به زهرا رهنورد همسر اقای میرحسین موسوی است

http://files.tabnak.com/pics/201102/201102080652134072.jpg
عکس قدیمی از خانواده میرحسین موسوی

 


[ شنبه 89/11/30 ] [ 11:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 271
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450346