NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

ارگان رسمی دولت انگلیس از گسترش اتفاق نظر در میان اعضای خانواده بزرگ نسبت به دست اندرکاران داخلی فتنه ابراز نگرانی کرد.
بی بی سی با بررسی اتفاق نظر پدید آمده در طیفی از چهره های سیاسی در ایران- از مراجع عظام و اصولگرایان و رئیس و نمایندگان مجلس گرفته تا چهره هایی مانند ناطق نوری، حسن روحانی، و حتی اقلیت مجلس- نوشت: همگرایی و اجماع نیروهای مختلف اصولگرا در محکومیت میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی و تقاضای فزاینده برای مجازات آنها، فرض دستگیری قریب الوقوع را تقویت می کند، چرا که به نظر می رسد دیگر، محاکمه و تنبیه قانونی «سران فتنه» محدود به رسانه ها و تشکل های دانشجویی هوادار دولت و نیروهای افراطی در بلوک قدرت نیست و پژواک این خواست اکنون به سطوح بالاتر قدرت ارتقا یافته است.این رسانه وابسته به وزارت خارجه و سرویس جاسوسی انگلیس اضافه کرد: سابقه برخورد نظام در بحران های قبلی و بخصوص کسانی که در برابر نظام نافرمانی پیشه ساخته اند، آشکار می سازد که اراده جدی در سطوح بالای قدرت برای تنبیه و گوشمالی دادن کسانی که سران فتنه نامیده می شوند، وجود دارد و اصل برخورد گریز ناپذیر است.
بی بی سی در عین حال سران فتنه را از بازگشت و پشیمانی برحذر داشت.
سایت ضدانقلابی روزنت نیز با ابراز حیرت نسبت به اتفاق نظر پدید آمده بر سر محکومیت فتنه گران نوشت: در میان افرادی که موضع گرفتند، کسانی هم بودند که در جریان انتخابات گذشته ریاست جمهوری یا به صراحت و یا به صورت غیررسمی از میرحسین موسوی حمایت کرده بودند و بعد از انتخابات نیز حاضر به محکوم کردن صریح معترضان نشده بودند و به همین علت طرفداران آیت الله خامنه ای آنها را مصداق «خواص بی بصیرت» در سخنان رهبر جمهوری اسلامی می دانستند. از جمله حسن روحانی و [...]
خاطرنشان می شود شهردار تهران محمدباقر قالیباف روز پنج شنبه همراه با سایر اصولگرایان، به موضع گیری شدید علیه فتنه گرانی که اغتشاش ?? بهمن را راه انداختند، پرداخت و در سرمقاله همشهری تاکید کرد: سران فتنه نه دین دارند و نه عقل. فتنه جویی روز دوشنبه با هدف انحراف افکار جهانی از تغییر و تحول در کشورهای عربی و همچنین کمرنگ ساختن حضور درخشان ملت ایران در بیست و دوم بهمن، اتفاق افتاد و اثبات کرد که مسببان این اتفاقات و علی الخصوص سران فتنه نه دین دارند و نه عقل؛ و از منظر ملت شریف ایران، گناه عملکرد آنان مشابه و مترادف کسانی است که هم اکنون ما آنها را به نام منافقین می شناسیم. آنها که نان انقلاب را خورده و فربه شده اند، اکنون بسان نامحرمان انقلاب، در برابر اسلام و خون های شهدا و رهبری معظم در ? جبهه تحجر و انفعال صف آرایی کرده اند، باید بدانند که مجاهدان عرصه دفاع مقدس و سربازان ولایت فقیه آموخته اند که عرصه کنونی انقلاب، عرصه تحقق گفتمان کل یوم عاشوراست و با تعبد و تعقل سیاسی ذیل التزام عملی شعورگرا به ولایت فقیه، اجازه نخواهند داد که آنان و ابواب جمعی شان، ارزش های انقلاب اسلامی را به مسلخ منیت گرایی حماقت زده خویش بکشانند.
در همین حال حسن روحانی در موضعی کم سابقه به خبرگزاری ایلنا گفت: حرکت ?? بهمن، ضداسلامی و ضدانقلابی بود که می خواست فریاد قاطع ملت ایران در ?? بهمن را تحت الشعاع قرار دهد و وسیله ای برای انحراف افکار مردم منطقه از دشمنان اصلی یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و شکست اخیر آنان شود. این اقدام نابخردانه و فتنه گرانه تنها به نفع استکبار و ضدانقلاب بود.
محمدعلی ابطحی معاون خاتمی در دولت اصلاحات نیز در وبلاگ خود ضمن مقاله مفصلی، موسوی و کروبی را به همراهی با دشمنان اسلام و انقلاب و امام و همراهی با دشمنان خارجی متهم کرد.
سایت بی بی سی با اشاره به حجم اعتراض ها علیه اقدام موسوی و کروبی می نویسد: اکنون شاید تنها محمد خاتمی باشد که هنوز موضع روشن خود را در قبال موسوی و کروبی اعلام نکرده است.
عبدالحسین روح الامینی دبیرکل حزب توسعه و عدالت که فرزندش قربانی آتش افروزی فتنه گران شد، درباره سکوت شمار معدودی از چهره های سیاسی به مهر گفته است: برای کسانی که تاکنون سکوت کرده اند و موضع خود را با سران فتنه روشن نساخته اند، دیگر خیلی دیر شده است. سران فتنه چیزی جز آلت دست و بازیچه آمریکا و اسرائیل نیستند.

 


[ شنبه 89/11/30 ] [ 11:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 236
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450311