NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

امیدوارم آن روز نرسد که رهبر معظم انقلاب بخواهد علیه آنها فرمان بدهد اما اگر آن روز فرا برسد، حتماً‌ چیزی از سران فتنه باقی نخواهد ماند.
دادنا: معاون حقوقی و پارلمانی سپاه گفت: فتنه گران بدانند اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمان دهد، چیزی از آنان باقی نخواهد ماند.
سردار یزدی درحاشیه یادواره فرماندهان شهید تیپ و محور لشکر محمد رسول الله(ص) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در دوران فتنه ی سال گذشته 8 شهید بسیجی داشتیم ، همچنین 100 نفر از نیروهای بسیجی و پاسدار به دست عوامل فتنه مجروح شدند.وی با یاد آوری آشوبهای خیابانی سال گذشته و تخریب اموال عمومی و خصوصی بیان داشت: فتنه گران به رأی و دستور عده ای وارد خیابان شدند؛ آنان که به خیابانها آمده بودند مباشر بودند و کسانی که فرمان به خیابان آمدن را صادر کرده بودند، مسبب هستند و جرم بیشتری دارند.
معاون حقوقی و پارلمانی سپاه گفت: در این مدت مدارک و اسناد لازم جمع آوری و به دادستانی عمومی وانقلاب ارائه شده است.
وی با اشاره به دخالت عوامل آشکار و پنهان در فتنه سال گذشته و اخیر افزود: مردم منتظرند که پرونده عوامل فتنه افشا شود و کسانی که حمایت های مادی و معنوی از جریان فتنه داشتند به اطلاع عموم رسانده شود.
سردار یزدی ادامه داد: فتنه گران که خود از حمایت خارجی ها مطلع هستند بدانند صبر و مدارای نظام با آنها حدی دارد.
وی افزود: سران فتنه مطئمن باشند اگر کاسه صبر نظام و مردم لبریز شود، حتماً مجازات خواهند شد.
وی با توصیف ناراحتی مردم و خون دل هایی که خانواده شهدا،‌ جانبازان و رزمندگان از فتنه خورده اند یادآور شد:‌ باید به نظرات رهبر معظم انقلاب نگاه کرد و قطعاً‌ هر برخوردی که با آنان انجام می شود، جمعبندی نظام است.
سردار یزدی اظهار داشت: امیدوارم آن روز نرسد که رهبر معظم انقلاب بخواهد علیه آنها فرمان بدهد اما اگر آن روز فرا برسد، حتماً‌ چیزی از سران فتنه باقی نخواهد ماند.

 


[ شنبه 89/11/30 ] [ 12:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 244
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450319