NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

در حالی که تعداد زیادی از خبرنگاران ، مردم عادی ، نیروهای انتظامی و بسیجی روز گذشته شاهد حضور تحریک آمیز فائزه هاشمی در فاز دوم آشوب اسرائیلی و بازداشت او در نزدیکی تقاطع خیابان ولی عصر- فاطمی بوده اند ، برخی سایت های نزدیک به آقازاده آشوبگر با داستان سرایی درصددند ضمن تبرئه و مظلوم نمایی برای فائزه ، او را در مقام طلبکار بنشانند.در همین زمینه سایت آقازاده آشوبگر(آینده نیوز) با نقل خبری از یک سایت گمنام- سفیر- مدعی شد که فائزه هاشمی روز گذشته نه در خیابان ولی عصر بلکه در منطقه جماران و نزدیکی محل سکونتش از سوی عده ای تعقیب و بازداشت و پس از چند ساعت آزاد شده است. به ادعای این سایت ، بازداشت فائزه برای فضاسازی علیه آقای هاشمی رفسنجانی در آستانه اجلاس جدید مجلس خبرگان صورت گرفته است.

فارغ از گواهی تعداد زیادی از مردم و نیروهای حافظ امنیت که شاهد حضور و بازداشت فائزه هاشمی در خیابان ولی عصر بوده اند ، و نیز بدون یادآوری دهها فیلم و تصویری که از حضور این آقازاده در آشوب های خیابانی فتنه 88 در تلویزیون و سایت های خبری منتشر شده ، همین خبر سایت آقازاده آشوبگر دارای یک تناقض و گاف اساسی است که نشان می دهد انتشار چنین اخباری صرفا" داستان سرایی برای خلاص کردن خاندان مشهور از مخمصه پیش آمده است.

سایت آقازاده آشوبگر در بخش نخست خبر خود به نقل از یک منبع آگاه مدعی شده که فائزه هاشمی روز اول اسفند پس از مراجعه به واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برای تکمیل پایان نامه اش ، به همراه تعدادی از اعضای خانواده برای شرکت در مراسم ترحیم زن عمویش به خیابان لواسانی رفته است و پس ازشرکت در مراسم در مسیر بازگشت به منزل شخصی اش در منطقه جماران ، به دلایل نامعلومی بازداشت و سپس آزاد شده است.

اما منبع آگاه سایت آقازاده آشوبگر در بخش دوم خبر مدعی می شود که فائزه هاشمی به منظور خرید یک روسری مشکی مناسب مراسم ترحیم زن عمویش در مغازه ای مشغول خرید بوده که چند نفر به وی مراجعه کرده اند و ضمن گرفتن عکس ، او را سوار ماشین کرده و بعد از دوسه ساعت آزاد نموه اند..

بدین ترتیب ، منبع آگاه سایت آقازاده آشوبگر در بخش اول خبر ، زمان بازداشت فائزه هاشمی را بعد از شرکت در مراسم ترحیم زن عمویش و در بخش دوم خبرزمان بازداشت را  قبل از مراسم و هنگام خرید روسری مناسب مراسم ترحیم عنوان می کند!

اما سایت آقازاده آشوبگر در بخش دیگر یاز این خبر با اشاره به انتشار عکس های فائزه هنگام بازداشت از سوی خبرگزاری ایرنا ، تلاش کرده تا این موضوع را سنارویی از جانب دولت برای تخریب وجهه آای هاشمی رفسنجانی قلمداد کند. این در حالی است که انتشار اولیه خبر بازداشت فائزه از سوی خبرگزاری ایرنا و انتشار تصاویر او در سایت این خبرگزاری هیچ دلیلی ندارد جز این که ساختمان خبرگزاری ایرنا دقیقا" در چند متری محل بازداشت فائزه هاشمی قرار دارد یعنی:«تقاطع ولی عصر - فاطمی» البته خبر بازداشت فائزه برای مدتی بر روی خروجی ویژه ایرنا قرار داشت و بعد از چندی بر روی خروجی عمومی قرار گرفت.

متن خبر سایت آقازاده آشوبگر را ببینید و خود قضاوت کنید.

 


[ سه شنبه 89/12/3 ] [ 9:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 375
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450450