NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

هر چند که خاتمی چندی پیش موسوی و کروبی را وفادار به اسلام و انقلاب خواند و همین خبر برای ساکت کردن محافل طلبکار ضد انقلاب منتشر هم شد اما اخبار تکمیلی از عصبانیت رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون نسبت به رفتارهای انتحاری و کور این دو نفر حکایت می کند.، خاتمی به تازگی در جمع برخی اعضای مجمع روحانیون ضمن اعتراضات شدید به موسوی و کروبی گفته است: این افرادی که در ?? بهمن به خیابان آمدند، یک مشت آدم ضد انقلاب تابلودار بودند که خیلی به ما ضربه زدند.
یک عضو سازمان مجاهدین (انقلاب) با اشاره به عصبانیت شدید خاتمی از اغتشاش ناکام اخیر گفته است: خاتمی به شدت از این فراخوان ها عصبانی است اما نباید بدنه از این موضوع باخبر شود چرا که کاملاً منفعل می شود.
گفتنی است پیشگامی عناصری چون موسوی در تحرکات ساختارشکنانه در حالی که وی با حمایت خاتمی به عرصه آمده بود، باعث شده همه ژست های قانونگرایی، اصلاح طلبی وفاداری مدعیان اصلاح طلبی به نظام و انقلاب به هم بریزد و باطن این جریان متظاهر آشکار شود. گفته می شود خاتمی درصدد صدور بیانیه ای برای محکومیت تحرکات ساختارشکنانه در ?? بهمن بوده اما با مخالفت برخی عناصر تندروی«مجمع» منصرف شده است.
یادآور می شود قبل از آن که آمریکا و اسرائیل برای مقابله با انقلاب های مصر و تونس و بحرین به یک حرکت کاریکاتوری در ایران نیاز اورژانسی پیدا کنند و سران ضد انقلاب فتنه را به دعوت برای ?? بهمن وادار سازند، قرار بود جریان فتنه به تدریج با ادعای وفاداری به قانون اساسی زمینه بازگشت خود به عرصه سیاسی کشور را فراهم آورد و خاتمی برای شروع این فاز منافقانه برگزیده شده بود. ولی نیاز اورژانسی آمریکا و اسرائیل به حرکت کاریکاتوری ?? بهمن، این ترفند را هم نقش بر آب کرد و اکنون خاتمی از یکسو به دلیل وامدار بودن به مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس جرأت مخالفت آشکار با موسوی و کروبی را ندارد و از سوی دیگر، احساس می کند زلف گره خورده اش به موسوی و کروبی، او را هم به مشمئزکننده ترین شکل رسوا کرده است.

 


[ شنبه 89/12/14 ] [ 7:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 308
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450383