NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

مهدی هاشمی با برخی اعضای گروه موسوم به شورای هماهنگی راه سبز در خارج کشور در ارتباط است. 
یکی از رسانه های ضدانقلاب ضمن انتشار خبر مذکور، تاکید کرد که نامبرده با رسانه های مخالف در ارتباط است و سعی می کند هم بر این رسانه ها و هم «شورای هماهنگی» تاثیر بگذارد.
«خودنویس» از قول منابع خود خبر داد: «مهدی هاشمی چندبار به پاریس رفته و با برخی اعضای شورای هماهنگی راه سبز امید که در این شهر اقامت دارند ملاقات کرده است. حمزه غالبی، اردشیر امیرارجمند و سراج میردامادی ساکن پاریس هستند. به گزارش خبرنگار ما از پاریس، هاشمی تماس های مداومی هم با رسانه های منتقد دولت ایران دارد و تلاش کرده روی این رسانه ها نیز تاثیر بگذارد». 
این رسانه ضدانقلابی اضافه کرد: با وجود تلاش شورای هماهنگی برای پنهان کردن اسامی اعضا، براساس گزارش ها افرادی نزدیک به احزاب اصلاح طلب عضو آن هستند. بنابر گزارش ها از بروکسل و پاریس، رجب علی مزروعی که گفته می شود نویسنده بیانیه های حزب مشارکت است و نیز برخی از همکاران رسانه های خارج از کشور از جمله سراج میردامادی (کارمند سابق سفارت ایران در پاریس و از مقامات وزارت کشور دولت اصلاحات) و حمزه غالبی، مسئول کمیته جوانان موسوی از اعضای این شورا هستند. 
دو خبرنگار ما از پاریس گفته اند که در جلسه مطبوعاتی روز پنجشنبه «امیر ارجمند»، میردامادی سعی کرده مانع انتشار بخشی از پرسش ها و پاسخ ها شود». 
خودنویس همچنین عنوان کرده که مهدی هاشمی قرار بوده ملاقات مشترکی با فرخ نگهدار (از سران چریک های فدایی خلق و عضو حلقه لندن) و هوشنگ امیراحمدی در لندن داشته باشد اما این ملاقات برگزار نشده است. مهدی هاشمی، فرخ نگهدار و عطاءالله مهاجرانی (عضو متواری کارگزاران) همگی مقیم لندن هستند. 
همزمان با انتشار خبر یاد شده، ابراهیم نبوی از همکاران ارگان حلقه لندن (جرس) که در بروکسل اقامت دارد، مطلبی کاملا تملق آمیز و رپرتاژگونه برای فائزه هاشمی نوشت. میرزابنویس مهاجرانی در جرس که مهارت خاصی در چرخش های ??? درجه ای و ستایش نامه نویسی دارد، درباره فائزه هاشمی نوشت: این افتخار نصیب من شده بود که او را در انتشار روزنامه زن همراهی کنم. شخص فائزه هاشمی در این میان، مدیری با کفایت، با هوش در حد غیرقابل تصور و سیاستمداری مصلح بود. می دانم که با هزار قرض و قوله بدهی های روزنامه زن را داد. تردید نمی کنم که بگویم او و دو برادران و بستگانش که با همه آنها کار کرده ام، در میان خانواده روحانیون کشور، دموکرات ترین و آزادمنش ترین مردمانی هستند که می شناسم. 
وی با اشاره به انتخابات مجلس ششم نوشت: من تصمیم گرفته بودم از سه نفر از جمله فائزه هاشمی حمایت کنم. اما به حرف مدیران روزنامه های اصلاح طلب گوش کردم و هرگز خودم را نمی بخشم. من همان زمان که از فائزه حمایت می کردم، هر روز حداقل از ?? نفر بد و بیراه شنیدم، از همان ها که در سرازیری کژراهه «عالیجناب» بازی برادر همیشه عجولمان[اکبر گنجی] تصمیم گرفته بودند خانواده هاشمی را قربانی کنند تا به پیروزی برسیم. خودم را نمی بخشم که چرا آن روز فریاد نزدم و سادگی کردم و در گوشه ای نشستم و امروز می دانم قریب به اکثر آن دوستان از آن تصمیم پشیمانند و می دانند چه بازی نفرینی بود اینکه ما کردیم. 
میرزابنویس مهاجرانی آنگاه درباره مهدی هاشمی به تمجید و تملق پرداخت و بی آن که به سوءاستفاده ها و پولشویی های وی از جمله در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت بپردازد، نوشت: مهدی هاشمی در یک جای دنیا سرگردان است. نمی دانم کجاست[!!] اما هر کجا هست خدایش بسلامت دارش. نابغه ای بود که عقلانیت را به کمک گرفت تا در دورانی که نفت و مصرف آن یک بحران ملی ماست، کاری بکند که مصرف نفت را به شیوه ای درست تر هدایت کند. فائزه نیز که مدتی در انگلیس درسش را می خواند برای اینکه نشان بدهد می خواهد در کنار آنهایی باشد که برای آزادی تلاش می کنند به ایران برگشت، فرزند نوجوانش بازداشت شد، خودش بارها مورد توهین قرار گرفت اما ایستاد و می دانم که این روز یک روز در سرگذشتنامه درخشان او نوشته خواهد شد فائزه هاشمی یک قهرمان بزرگ ملی است.

 


[ یکشنبه 89/12/15 ] [ 9:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 308
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450383