NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

وکیل مدافع پسر وزیر علوم دولت اصلاحات از محکومیت موکلش به 6 ماه حبس تعلیقی از سوی دادگاه انقلاب خبر داد.به گزارش شبکه ایران، محمود علیزاده طباطبایی در گفتگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: محمد معین به اتهام اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در راهپیمایی از سوی شعبه‌ 26 دادگاه انقلاب به شش ماه حبس محکوم شد که این حبس به مدت پنج سال به حالت تعلیق درآمده است.

وی همچنین یادآور شد: محمد کریمی دانشجوی فوق‌لیسانس دانشکده فنی دانشگاه تهران از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب به اتهام اجتماع و تبانی برای اقدام علیه امنیت از طریق شرکت در راهپیمایی به یک سال حبس تعزیری محکوم شده است.

گفتنی است، مصطفی معین، وزیر علوم دولت اصلاحات، بهمن ماه سال گذشته وبلاگ شخصی‌اش را با خبری درباره "دستگیری پسرش در اغتشاشات عاشورا" به روز کرد.

آقای معین که تا آن زمان درباره حوادث بعد از انتخابات سکوت کرده بود در یادداشتی در وبلاگش، از بازداشت محمد معین، فرزند خود، در جریان اغتشاشات روز عاشورا خبر داد.

مصطفی معین که یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نهم بود، در جریان برگزاری این انتخابات، درباره مواضع سیاسی دو پسرش گفته بود که یکی از آنها با من هم عقیده است ولی پسر دیگرم با من مخالف است.

دادسرای عمومی و انقلاب تهران سال گذشته با انتشار اطلاعیه ای، از دخالت گسترده گروهک تروریستی منافقین و همچنین کارکنان برخی از سفارتخانه های غربی در تهران، در جریان اغتشاش روز عاشورا و هتک حرمت مقدسات خبر داده بود. 
[ پنج شنبه 89/5/21 ] [ 10:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 260
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450335