NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

سید محمد حسینی در نشستی خبری افزود: برای نمونه در جشنواره موسیقی مطرح می کنند که بعضی از شرکت کنندگان یکدیگر را در آغوش گرفته که واقعیت ندارد و جعلی است.
حسینی در بخش دیگری از این نشست به پاسخگویی به پرسش‌های خبرنگاران پرداخت و در پاسخ به سوالی درباره انتقاداتی که نسبت به جشنواره‌ها‌ از جمله فجر صورت می‌گیرد، اظهار کرد: درباره‌ی این موضوع اگر عمری باشد باید مفصل‌تر صحبت کنیم. اینکه ما امروز از رونق جشنواره‌های هنری و برگزاری مطلوب‌تر آنها سخن گفتیم به این معنا نیست که دیگر هیچ ضعفی در این جشنواره‌ها وجود ندارد، انتقاد هم امری طبیعی است و در موارد متعدد مطرح می‌شود، اما متأسفانه گاه انتقادات حالت مبالغه‌آمیز به خود می‌گیرند. به عنوان مثال بنده خودم در اختتامیه جشنواره موسیقی فجر از ابتدا تا انتها حضور داشتم اما بعد یک سایت مطلبی می‌نویسد و سایر دوستانی که به عنوان نیروهای اصول‌گرا یا ارزشی مشغول هستند، هم بدون بررسی و پیگیری آن مطلب را مورد استفاده قرار می‌دهند. اما واقعا کی در این جشنواره چنین اتفاقی افتاده که عده‌ای زن و مرد بخواهند با یکدیگر روبوسی کنند؟!
وی ادامه داد:اگر چنین موضوعی بود ده‌ها عکس و تصویر از آن تهیه می‌شد و برای علما فرستاده می‌شد؛ چراکه اکنون در مواردی که مشکلی وجود ندارد، هم برخی اسناد جعلی را به قم می‌فرستند و می‌خواهند نوعی نگرانی در جامعه روحانیت ایجاد کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به این مطلب که امسال جشنواره‌های تئاتر و فیلم فجر دوره بیست‌ونهم خود را پشت سر می‌گذاشتند و جشنواره موسیقی هم بیست‌وششمین دوره خود را سپری می‌کرد، ادامه داد: این جشنواره‌ها امری جدیدی نیستند که بخواهیم بگوییم از ابداعات ما بوده‌اند. حال در این میان اگر اصل و اساس این جشنواره‌ها برخلاف شرع است، چرا دوستان از همان ابتدا این موضوع را اعلام نکردند تا جلوی آنها گرفته شود؟!

 


[ دوشنبه 89/12/16 ] [ 7:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 402
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450477