NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
برخی احزاب و گروه های وابسته به فرقه سبز از جمله شیرین عبادی از هواداران زن فرقه خواسته اند که در این روز اقدام به کشف حجاب نمایند.
به تازگی برخی گروههای مخالف نظام در راستای اهداف شوم خود ، در صدد سوء استفاده از شبکه های اجتماعی می باشند ، در این میان شبکه فمینیستی زنان با توجه به ظرفیتهای گسترده آن در میان جامعه ، مورد توجه ویژه و همیشگی دشمنان بوده است.به گزارش خبرنگار ندای انقلاب هشتم مارس (17اسفند) روزجهانی زن ، روزی که درسالهای گذشته برخی فمینیستها با پررنگ نمودن و تبلیغ گسترده آن در میان زنان و سایر گروههای اجتماعی در راستای اهداف دشمنان نظام و به منظور ایجاد چالش برای نظام به بهانه تبعیض در قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ، از طریق شیرین عبادی دنبال می کرده اند.
بر همین اساس سران فرقه سبز نیز از این فرصت بدست آمده سوء استفاده کرده با فراخوانی خواستار حضور اندک هواداران خود در خیابان های شد .همچنین برخی احزاب و گروه های وابسته به فرقه سبز از جمله شیرین عبادی از هواداران زن فرقه خواسته اند که در این روز اقدام به کشف حجاب نمایند.
لازم به ذکر است بوجود آمدن اختلافات داخلی در این جریان، موجب کاهش تحرکات آشکار این جریان در سطح جامعه شده است ، استفاده از شبکه های مجازی و برگزاری محافل و جلسات خانگی موید این واقعیت است. همچنین در برخی از سایتهای جریان فتنه نظیر بالاترین و ... تبلیغات گسترده ای پیرامون این روز در حال انجام است که البته با توجه تجربه های قبلی این گروهک در فراخوان و تجمع های ضد انقلابی بعید است اتفاق خاصی در روز سه شنبه بیفتد!

zan-1

 


[ سه شنبه 89/12/17 ] [ 8:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 404
بازدید دیروز: 512
کل بازدیدها: 4448856