NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

گزارشگر اعزامی یک روزنامه انگلیسی در بازگشت از تهران اعلام کرد هیچ اثری از حرکات اپوزیسیون دیده نمی شود.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، گزارشگر ایندیپندنت با اشاره به تبلیغات اپوزیسیون مبنی بر راه اندازی تظاهرات زنجیره ای پس از ماجرای ?? بهمن نوشت: تلاش های گروه های مخالف حتی نتوانست حکومت را در موضع ضعف قرار دهد چه رسد به براندازی. مرکز شهر تهران آرام بود و هیچ اثری از تحرکات اپوزیسیون دیده نمی شد. حکومت در مهار بدون تلفات اپوزیسیون تجربه بسیاری اندوخته است. اکنون کمتر کسی در تجمع اعلام شده از سوی اپوزیسیون شرکت می کند.خبرنگار ایندیپندنت در عین حال با اشاره به سقوط رژیم های غربگرا بر اثر انقلاب ملت های منطقه نوشت: تشدید جنبش ها در کشورهای عرب و سقوط رژیم مبارک و امثال آن باعث تقویت اعتماد به نفس حکومت ایران شده است. حکومت های عربی مثل عربستان یا مصر در سال های اخیر موضع خصمانه ای علیه حکومت ایران داشتند. پیام های دیپلماتیک دولت آمریکا که توسط وب سایت ویکی لیکس برملا شد نشان داد شدت این خصومت تا حدی بود که آنها سعی داشتند آمریکا را برای حمله نظامی به ایران قانع کنند.
روزنامه انگلیسی تاکید کرد: اگرچه آمریکا تلاش می کند مدل انقلاب ایران را منسوخ معرفی کند اما واقعیت این است که جمهوری اسلامی یکی از برندگان اصلی تغییرات بنیادینی است که در عرصه سیاست خاورمیانه و تعادل قوا در منطقه پدید آمده است.
خاطرنشان می شود حضور خبرنگار یاد شده در تهران مربوط به زمانی است که جریان های ضد انقلاب تاریخ های اول، دهم و هفدهم اسفندماه را به عنوان روزهای راهپیمایی اعلام کرده بودند.

 


[ شنبه 89/12/21 ] [ 8:13 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 311
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450386